Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Három napja tudom, hogy apa leszek

2010.08.09. 09:43 Bryan Beersworth

 Pénteken reggel tudtam meg, azóta eltelt három nap, de ez nem volt elég ahhoz, hogy mindez leülepedjen. Nehéz megfogalmazni mit érzek, a büszkeség, és az izgalom a két legjellemzőbb érzés. Büszke vagyok magunkra, hogy alig egy hónap alatt sikerült, tudom, hogy sokan évekig várnak, és mondhatom, hogy szuperspermáim vannak, (azok is!) de ehhez két ember kellett, ráadásul a vagánykodást félretéve látni kell, irtó nagy szerencsénk van. 

A céldátum ahogy számolom, április 11, akkor váltottuk le a szocikat, a dátum jó. A gyerek kos lesz, az agressziójára kell majd figyelni, ezt is megnéztem. Ha minden igaz, öt hetes a pici, mostanában kezd majd el verni a szíve, jövő héten, vagy utána kell ultrahangra menni. A nőgyógyász 15 ezer forintot kér azért, hogy megállapítsa a terhességet, enné meg a fene az összes pénzsóvár szarházit. 

Ezek az aktualitások. C zavart, teljesen készen van, nem tudja, mire készüljön. Jelzem, én sem, de ezért futballnyelven szólva, csak a következő mérkőzésre készülök, vagyis egyelőre addig látok, hogy majd elmegyünk orvoshoz, (akit persze C választ ki) és utána majd meglátjuk. Kicsit hisztis, de ez egyelőre nem vészes. Saját elmondása szerint még nem érez semmit, de persze mindig az a finom, amit én eszem, vagy én iszom, ez tegnap is így volt. Szó nélkül beleeszik a kajámba, ami nem zavar nagyon, csak egy kicsit, de ez legyen a legnagyobb gondom. Sírás még nem volt, apró ok miatti veszekedés már igen, de abból még lesz cifrább is, ha majd felborulnak a hormonjai, és elkezdődik a reggeli rosszullét. 

Már megnéztem, milyen útvonalon tudom majd dolgozni vinni reggelente, hogy ne a metrón jöjjön rá a hányhatnék. 

Anyagiak: vettünk két könyvet 7000 forintért, amiből megnézhetjük, mi vár ránk a következő kilenc hónapban. A szülők még nem tudják, tulajdonképpen senki sem tudja kettőnkön kívül, ha rajtam múlik, a 12. hét végéig ez így is marad majd. Szerintem már sejtik, C nem dohányzik, nem iszik kólát, és kávéból sem fogyaszt többet fél decinél, az is tele van tejjel, nem tudom, ezt szabad-e neki, nem nézem jó szemmel, de ő érzi mit szabad, és mit nem, bízom benne annyira, hogy idővel ez is abbamarad. 

Nálam még nagy a lelkesedés, amit az okoz, hogy én dönthettem el, mikor jöjjön a baba, így úgy érzem, magam alakítottam a sorsom. Nem hiszem, hogy tudatosult bennem, mi vár ránk, most úgy látom, a következő kilenc hónapban az én feladatom elsősorban az lesz, hogy a) elviseljem a kismamát, b) a lehető legtöbb támogatást adjam neki ahhoz, hogy egészséges babánk szülessen. Neki pedig egy feladata van: mindent megtenni, hogy egészséges legyen a pici, aki szerintem fiú, az anyja szerint lány lesz, utóbbi esetben már a név is megvan, ha tökös lesz, akkor még nem tudjuk, de egyelőre két név fut, de ez még változhat. 

Van a munkahelyem mellett egy hobbim, ami sok időt elvesz, az egyik felem úgy érzi, fel kellene adnom, a másik tiltakozik ez ellen, mert pénzt hozhat, és azt hiszem, ez lesz az a téma, amit C-vel át kell majd beszélnünk nagyon alaposan, mielőtt felpörögnek itt a dolgok. 

Fingom sincs, mi vár rám, de azt tudom, hogy szeretjük egymást annyira, hogy bármit megoldunk ketten. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr882222441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása