Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • Lady Scarlett: @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • Lady Scarlett: @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Az munkahelyváltásrul (szerettem volna írni vala)

2013.10.16. 22:01 Bryan Beersworth

Régi magyarosan, vala. Bár a cím C szerint béna, de csak ezért is ez marad. Most itt áll mellettem pendelyben, mosolyog, amikor ezt olvassa, és a haját piszkálja. Jó ránézni és látni, hogy milyen csinos feleségem van. Most azt mondja, hogy nem csinos. De szerintem az. Persze ma büszkén újságolta, hogy kifogyott a melltartóiból. Szerinte nem volt büszke, szerintem meg igen. Olyan szexi. Egészen addig, amíg legyint: mi van má, pöcsölsz még?

Ezzel finoman jelzi, hogy most azonnal adjam oda neki a számítógépet, mert neki (gondolom) sürgősen nézni kell valami vackot a Vaterán, ami nélkül komoly veszélybe kerül a gyerekünk neveltetése, és ha belelendül talán az egzisztenciánk is. Mert nem lehet élni anélkül, hogy szerda este tíz órakor az ember ne keressen téli csizmát a gyereknek. Gondolom harmadjára a héten. Most azt mondja: te keresel neki, ha én nem keresek? Amire csak azt gondolom, hogy ezzel majd akkor foglalkozom, amikor leesik az első hó. Addig minek. A válasz: mert akkor már nem lesz, hülyegyerek. A megszólítás miatt megsértődtem, így nem írom le, mit gondolok a munkahelyváltásról – három hónapja váltottam hét és fél év után – hanem kicsit sértődést tettetek, és a tőle kapott gyógyteával – mert beteg vagyok ám nagyon, sőt, halálomon vagyok, mivel már háromszor fújtam az orrom ma este – bebújok az ágyba, ölembe veszem a saját laptopom, és megnézem a Ray Donovan című sorozat utolsó két részét.

Még fülemben cseng a szörnyű fenyegetése: ha nem felejtettem volna el a jelszavam kommentálnálak, ne nézzen már minden olvasó hülyének engem. Kicsit durcás. De ilyenkor is imádom. Na, léptem.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr595578741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShylaD 2013.10.19. 08:36:17

Igazán megfogtam a lényeget, tudom, de ha van fb-ja, tud kommentálni, úgy olvasnék vmit C-től is, az Anyatárstól!
Btw szuper h megint írsz, már hiányoltalak titeket a mindennapjainkból :)

carpi 2013.10.19. 14:48:24

Csináltam egy új regisztrációt, hogy hozzá tudjak szólni, ha kell...
Mai nap termése: "Az én apukám tökéletes."
süti beállítások módosítása