Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Bemutatom a szüleimet

2015.01.16. 20:37 Bryan Beersworth

"Olyan arccal pelenkáz, mintha atombombát szerelne, jobbnak látom meg sem mozdulni, nehogy megijesszem. Igazi bohóc. Hülye hangokat ad ki, és valami indulót énekel nekem. Ilyenkor én jobbra-balra szoktam dűlöngélni, ettől teljesen odavan, belelkesedik, és belekezd más dalokba de az már borzasztó szokott lenni. "

Ez egy két éves poszt, ma valahogy megint elém került és tök jót röhögtem rajta. Talán az egyik legjobban sikerült írásom, mióta írom Neked ezt a blogot. Ebben írtam le, vajon hogyan mutatnál be bennünket alig egy évesen. 

Állandóan etetni akar, két óránként beleültet egy székbe, és tömi belém a kaját. Egész jól főz, de a spenótjától kivagyok. Napközben jól eljátszunk, persze csak akkor, ha nekem van kedvem. Ha nincs, vagy sírok, vagy békénhagyom, és elvagyok magamban. Ilyenkor mindig betesz egy ketrecbe, és otthagy. Néha dobálok ki dolgokat innen mert hallottam, menni akar tornázni. Nem tudom mit jelent az hogy tornázni, de annyit kivettem a beszélgetésükből, hogy mozogni akar, és én csak segíteni akarok neki ebben. 

Itt van teljes egészében

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr807078369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása