Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • Lady Scarlett: @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • Lady Scarlett: @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Mocorogsz, Kispajtás

2015.04.01. 21:47 Bryan Beersworth

Egyelőre így foglak hívni, ha tuti lesz, hogy fiú vagy, akkor leírom majd a már eldöntött nevedet is. Előkerült egy régi-új szereplő, Doktor Horror és felmerült a kérdés, mi a jobb: ha a várandós feleségemnek hányingere van, vagy ha a feje fáj, esetleg az, ha éhes.

Jártatok doktor Horror rendelőjében, aki egy nőgyógyász és ha minden jól megy, ezt a bulit is együtt csináljuk végig. Jól vizsgázott az első alkalommal, úgyhogy megkapta a felkérést a második körre is. Róla tudni kell, hogy Lili, neki köszönhetően nem lett bajod a születésedkor, mert ott volt és tudta, mit kell tennie. Ugyanezt várom tőle most is. Jellemzője, hogy a vizsgálatért kapott tízezer forintot úgy teszi be az ingzsebébe, hogy a papírdarabra rá sem néz. A tarifa vagy négy év alatt nem emelkedett, vagy itt is megjelent a rezsicsökkentés. Amikor téged vártunk kitaláltam, hogy egyszer egy zacskó aprópénzzel fogom kifizetni a 10 perces vizsgálatot, de anyátok ezt nem tartotta viccesnek.

Az sem volt az, hogy pár napja megint volt vérzés, ezért izgultunk. Én üzleti úton voltam vidéken. Tudtam, hogy anyátok hat órára megy a rendelőbe, már fél hattól a telefonnal a kezemben mászkáltam fel és alá egy vidéki megyeszékhely plázájában. A lehetőségeinken agyaltam. Egy, minden rendben. Kettő, az ítélet ágynyugalom, a harmadik, hogy anyátok előzetesbe kerül egy klinikára. Nagyon drukkoltam, hogy az első legyen, majd amikor a telefonban meghallottam a feleségem vidám hangját rögtön megnyugodtam. Minden rendben van.

Hogy az életünk ne legyen unalmas, közel három hónap után ma végre nincs hányingere, ellenben a feje fáj. A különbség annyi, hogy eddig falfehér arccal ült a kanapén és legalább csendben volt, most ugyanott ül de morog, mivel ezen felül diétáznia kell és éhes. Többször vett már neked lányom barackos, túrós álmot, ez egyfajta puding. De Te még ne kóstoltad ezt sohasem, mert anyád mindig megette, mire eléd kerülhetett volna. Na, ennek úgy tűnik vége, ma saláta várt mikor hazajöttem. A saláta finom, de úgy vagyunk vele mint a zsiráffal. Szép, szép, de itthonra nem kellene.

Szóval ha van olyan olvasóm, aki tudja, hol és mit mozoghat egy kismama a fővárosban és van valami tuti diétás tippje várandós, és éhségükben terhes kismamák számára, ne tartsa magában. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr107328216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perszonáltréner 2015.04.02. 19:03:35

Szeretettel várom az asszonyt a blogomra (személyi edző vagyok), ott el is értek, ha kérdésetek van diétával, és mozgással kapcsolatban, írjatok. Nagyon sok kismamával dolgoztam végig a terhesség alatt.Nem nyerészkedni akarok rajtatok, szívesen segítek tanácsokkal virtuálisan is :)

mackofej 2015.04.02. 22:53:37

Mozgásra nem tudok mit mondani, mert én beledöglöttem mindkét terhességbe: kimerültség, émelygés, hányás. A létezés is fájt.
Mindkettő végén feküdni kellett. Ja, mindkettő fiú.
A diéta pedig sokfél lehet: alacsony szénhidrát (cukros), vagy sómentes. Nekem a terheségi cukorbetegség miatt nagyon pontos diétát kellett tartani: www.egeszsegpajzs.hu.
Szóval fiú. Hű de más lesz!, mint egy lány.
süti beállítások módosítása