Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • Lady Scarlett: @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • Lady Scarlett: @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Fogalmam sem volt, mi vár rám

2011.05.05. 12:00 Bryan Beersworth

Ma sem tudom, de a korábbiaktól eltérően, már nem aggódom miatta. 
 
Amikor C tavaly augusztusban hajnali hétkor az ágy szélén pucéran ülve közölte, nem hiszi el, hogy szuperspermáim vannak, kiderült, gyerekem lesz. Fogalmam sem volt, mi következik, mit kell majd tennem. Az első cél a hat hetes vizsgálat volt, vártam, majd ott megmondják, mit kell tennem. Nem így történt. Aztán cél volt a nyolc hetes, majd a 12 hetes vizsgálat, vártam, valaki megfogja majd a kezünket, és elmondja, mi vár ránk, és mi fog majd történni. Senki sem mondta meg. Ma már tudom: így kellett történnie. 
 
Úgy gondoltam az első perctől kezdve, hogy ez a következő lépcsőfok. Az ember megszületik, kijárja az iskoláit, elmegy dolgozni, szerelmes lesz, megdugja az első nőjét, szakít, rájön, nem lehet minden nőt megdugni, megint szerelmes lesz, megházasodik, és gyereket nevel. Ez az élet rendje, és én úgy gondolom, nekem eljött a következő lépcsőfok. Köszönhetően annak, hogy az én feleségem volt olyan bölcs és megvárta, amíg én akarok gyereket. Mindez nem így történt volna, ha erőlteti a dolgot, valószínűleg nem is lennénk már együtt. Állítom: egy férfinél értelmetlen ezt erőltetni, minket nem lehet észérvekkel meggyőzni. Ha nem akarjuk, nem lesz, és kész. A nő élete hibáját követi el, ha egy férfire ráerőszakolja a gyereket. Nálunk ez nem így történt, amiért örökre hálás leszek C-nek. 
 
Tavaly augusztusban hihetetlen messzinek tűnt az április, most visszanézve azt mondom, őrült rohanás volt, és közben nem igazán volt időm lelkizni hülyeségeken. Nincs is értelme. Megtanultam elviselni a női hülyeségeket, megtanultam engedni, és békítani akkor is, ha nem én voltam a hibás. Már tudok pelenkázni, fürdetni, büfiztetni. Nem félek, ha meg kell fognom a gyereket. 
 
Fogalmam sincs, mi vár rám a következő években. De tavaly augusztusban sem volt, aztán tudjuk, mi lett belőle. Akkor paráztam, ma már nem. Már tudom, minden jönni fog magától. Ahogy ezt a kollégim annak idején elmondták. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr122879468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jatszoterkereso.hu · http://jatszoterkereso.hu 2011.05.05. 23:34:35

"Akkor paráztam, ma már nem."

Ne izgulj, lesz még muppet show; tényleg jön minden magától, többek közt a parák is ;)
süti beállítások módosítása