Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Egy remek nap rossz utóíze

2011.10.31. 00:14 Bryan Beersworth

Biztos tudod hogy van az, amikor eszel valamit, és az utolsó falat után a korábbi jó helyett borzasztó íz önti el a szádat. Én is így vagyok a mai nappal. 
 
Reggel itthon voltunk, délután pedig elmentünk kirándulni. Ki akartam menni a városból, és ebben partnerre találtam édesanyádban, és az ő barátnőjében. Sétáltunk, beszélgettünk, uzsonnáztunk. Csend volt, nyugalom, béke, és jó levegő, te is jól viselkedtél, azt hittem majd elalszol a friss levegőn, de ehelyett nézelődtél, kis nyöszörgés volt, de miután friss pelenkát és kaját kaptál boldog voltál. 
 
Mesélném még a mai napot tovább, ha a rossz íz nem rontott volna el mindent a végére. Összevesztünk anyáddal, ráadásul annak is a rosszabb fajtája volt, a másikra ráhagyós, nem kiabálós. Nagyon rossz most. Megsértődtem, de hiába, mert simán elaludt, én pedig itt ülök a kanapén, és nem tudom, mitévő legyek. Úgy érzem, őt mindez nem is érdekli. 
 
Mindketten iszonyú feszültek vagyunk, és nem adjuk ki magunkból. Anyád egy pillanat alatt robban, amit nem vagyok hajlandó már tolerálni, túl sokáig fogadtam el. Én mindig mellette álltam, történjék bármi, és ez így lesz a továbbiakban is, de egyszerűen nem tudom elviselni amit csinál, nem akarok így élni, és fogalmam sincs, mi lenne a helyes, mit kellene tennem. Ne hidd, hogy én tökéletes vagyok, korántsem. Van hibám nekem is rengeteg, de ezektől független az, hogy mi hogy beszélünk egymással. Én nem így nőttem fel, tudom, honnan veszi, és nem vagyok hajlandó elfogadni. Hülye vagyok én is sokszor, de velem legalább meg lehet beszélni. 
 
Most kijött a szobából, de ahelyett, hogy érdekelte volna, mi a bajom, visszament. Ez a momentum kivállóan jellemzi az egész helyzetet. 
 
Szerinte ő csinál mindent, én semmit. Nem foglalkozom azzal amit ő mond, nem is érdekel, mindent leszarok, azt hiszem, hogy tökéletes vagyok, és így tovább. Ha nem veszem a kezembe a gyereket az a baj, ha eljátszok veled, akkor meg az, mert miért nem tettelek a járókába. Ha teszek valamit az nem számít, az magától értetődő. Kitalálta, hogy kell neki Adamo hinta, már itthon is van. Tommy Hilfiger overállt akart venni neked, kifizettem. Mindent teljesítek neki, ami csak lehetséges, de úgy érzem, semmit sem ér, ha rossz helyre teszem le este a poharat, és arra robban. Reggel nem mentem el neki Mekis kávéért, veszekedett érte, de amikor arra jártunk, és a kávé mellé kedvességből kapott két sajtburgert is, holott nem is kérte, arra rá se hederített. 
 
Három éve állok mellette, történhetett bármi, és hidd el, történt is. Volt itt válás, műtét, munkahelyváltás, munkakeresés, rossz munkahelyek, rossz hangulat, köcsög főnökök, családi tragédia, a te születésed, és mindig itt voltam. Ha nem tudtam mást tenni, akkor vigasztaltam, támogattam, elviseltem. 
 
De ezt meguntam, és ebből elegem van. Nem fogadom el azt a stílust, amit velem szemben megenged, és iszonyatosan szenvedek amiatt, hogy fogalma sincs, mi a bajom, és úgy érzem, nem is érdekli. Nem tudom, mit tehetnék még többet. Figyelek arra, hogy itthon már ne dolgozzak, hogy fürdetésre legkésőbb hazaérjek, este nem nyomkodom már a telefonom, leteszem, csak vele foglalkozom, jó, időnként elmerülök az internetben, de ez nincs így minden este. Viszont ha úgy szól, ahogy az nekem nem tetszik, és ez azért elég gyakran előfordul, aznap este én már képtelen vagyok gyengéddé válni. Nem tudom elengedni magam, és romantikázni, ha másfél órával azelőtt sértett vérig. Sok hülyeséget csinálok, az biztos, de ha lassan is, fejlődöm, meg lehet velem beszélni mindent, de nem abban a stílusban, amit ő megenged magának. Ha úgy szól, én is tüskéssé válok rögtön, annak pedig semmi eredménye nem szokott lenni. 
 
Olyan jó lenne, ha nem ment volna be az előbb, hanem érdekelném annyira, hogy leüljön mellém, és rákérdezzen, mi a bajom. Akkor elmondtam volna neki, hogy nagyon szeretem, de nem bírom, ahogy beszél velem, olyan jó lett volna, ha rámmosolyog, megcsókol, és csak annyit mond, hogy rendben, így lesz. Szárnyakat kaptam volna, és már nem ülnék itt, akkor jól aludtam volna úgy, hogy átkarolom, és nem álmatlanul néznék ki a hülye fejemből, mint most. 
 
De hiába, bevonult, már alszik. Biztos, hogy én is hibás vagyok, máshogy nem is lehet, de így sem tudom, mit tegyek, fogalmam sincs, tanácstalan vagyok. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr343341450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackofej 2011.10.31. 22:24:56

nem szabad bedurrani, de néha kell. nem megy máshogy, emberek vagyunk. (nehéz az élet.)aztán megbeszéljük. mert azt bizony nem lehet elmismásolni. szerintem.

bilon21 2011.11.03. 10:51:08

megértem a párod, és téged is.
a helyzet az, hogy neki sokkal nehezebb. a baba 24 óra nonstop. Tapasztalat. É is melóom, én is azt érzem, amit te, engem is "üt" az asszony, de....
én azért a nagy melóban, ki tudok menni wc-re, meg tudok inni egy kávét, nyugodtan megehetem az ebédet.
Ezzel szemben anya akkor pihenhet, ha alszik a kicsi fél órát. Nem akkor eszik, amikor éhes, úgy kell ebédet főzni, hogy a picurka ott van mellette. nem tud elmenni wc-re, mert üvölt a gyerek. é akkor a mosásról, vasalásról nem beszéltünk.
Megértelek (én is teljesen hasonlóan gondolkozom, mikor kapom az áldást), de jobban belegondolva, és pihenek a melóhelyen, még akkor is, ha határidő van, és feszített a munka.
Szóval csak nyugi. :) Este egy jó vörösbor mikor már alszik a kicsi, meg kis összebújás, és minden oké lesz.
Az meg látszik, hogy elfáradtatok :)

üdv
p
süti beállítások módosítása