Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Ma esküvő

2011.03.19. 00:14 Bryan Beersworth

Hamarabb kellett volna rá, de nagymamád sajnálatos betegsége, édesanyád kórházi ápolása keresztülhúzta a számításunkat. Jó, ha anyád hozzátenné, hogy megkérhettem volna hamarabb is a kezét, igaza lenne. Mert apa hisz az igaz szerelemben, és a monogámiában, de nem hisz a házasságban.

Az én szüleim házasok voltak, 21 év után váltak el. A környezetemben többen vannak, akik az ötödik évet nem élték meg együtt. Édesanyád másodjára mondja ki a boldogító igent.

Hiszek abban, hogy van az a nő, akivel le akarod élni az életed, és biztos vagyok abban, hogy nekem édesanyád az. De ezt nem erősíti meg, ha világraszóló lakodalmat csapsz, és az, ha van erről egy papírod. Nem az a papír tart össze benneteket, hanem az egymás iránt érzett szeretet, gondoskodás, tisztelet, és tolerancia. Ha ez nincs meg, a papír nem ér semmit, ha megvan, nem kell a papír. Ez az, amiért én a házasságban nem hiszek.

Imádom C hatalmas barna szemeit, a mosolyát, a humorát, ahogy a világot látja. Szeretem amikor gondoskodó, mosolygok, amikor csúnyán néz rám, és meg tudnmám zabálni, amikor nem érti, hogy éppen viccelődöm vele. Soha nem akarom elveszíteni, együtt fogunk felnevelni benneteket, téged, és a majdani testvéredet is, hogy nyolcvan évesen azzal húzhassam, hogy gyere, mama, akasszuk össze a bajszunkat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr312751789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása