Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Holtpont

2011.04.27. 23:15 Bryan Beersworth

Édes lányom, születésed harmadik hetének vége felé apa és anya eljutott az első holtpontjáig. Kialvatlanság, stressz, avagy miért nem elég semmire a 24 óra. 

Az elmúlt pár napban változtattál a szokásaidon. Eddig az dívott, hogy fürdetés után ordítottál még pár órát, tíz után elaludtál, és hajnali négy utánig fel sem keltél. Mostanában nem ordítasz esténként, csendben elalszol, viszont hajnali egykor felébredsz. 

(megjegyzés: valami szarszagú a nappalinkban, és nem találom, mi az. Édesanyád tegnap óta mondja ezt, körbeszagoltam mindent, és nem találom, mi adja ezt a szagot. Ilyen bajaim vannak este tizenegy órakor...)

Napok óta egykor, háromkor, és ötkor is felébredsz, természetesen anyával, és velem együtt. Nem sírsz, csak nyekeregsz, eszel picit, anya tisztába tesz, és alszol tovább. Ami azt jelenti, hogy jóanyád alig alszik éjjel, napközben semmit sem, és kezd egyre nyúzottabb lenni, ami nyűgösséget okoz, az idegességhez, feszült léthez vezet, és ez senkinek sem jó.

Megértem, hogy ilyen nyúzott: hetek óta nem aludt végig egy éjszakát sem, három-négy óránként etetés, tejfejés, közben azért van mit csinálni itthon, mindez a négy fal között, egy komoly műtét után. Néha nehezen viselem, mikor kiakad hülyeségek miatt, de hallgatok, mert megértem, és én sem lennék másmilyen a helyében, sőt, szerintem hülyébb lennék ennél. 

Próbálok megtenni mindent, porszívózok, elpakolok, ágyat húzok, ahogy tudom, körbeugrálom, altatlak, büfizetetlek, próbállak megnyugtatni amikor ordítasz, kezembe veszlek, hogy anya addig is tudjon pihenni, ma este egy órán keresztül vívtam heroikus küzdelmet veled, hogy ne sírjál, miközben anya a kanapén aludt. Aztán felébresztetted, megetetett, te elaludtál, ő is próbált, de még leszidott, hogy milyen hangosan mozdultam meg, mert úgy viselkedtem mint egy elefánt, és ha felébredsz, hajnali négyig az enyém vagy, ő meg sem fog mozdulni. Átkaroltam, megpuszilgattam, és jó éjszakát kívántam neki. 

Elaludtatok mindketten, én gubbasztok a kanapén. 

És holnap reggel újrakezdődik minden. 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr142860845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaTi 2011.04.28. 05:57:41

Ez húzósan hangzik. Pihenjetek sokat. Nem sürgős házimunkát felejteni, a portörés nem olyan fontos, mint a pihi (nálam néha vetni ehetett volna a porba a polcon). Fogat összeszorít, túlél :)

IrishOak 2011.04.28. 15:23:56

Úgy olvasom - ugrás van!

Az "ugrás" egy öszvér kifejezés arra, amikor a baba többet eszik, és mivel a megszokott rendben nem jut elég táplálékhoz, így éjjel is szórakoztatja a közönséget az evéssel. Kicsit később szokott jönni,(kb 4 hetesen vagy 4 kiló felett) és utána havonta kb 5 hónapos korig) de Lili ugye 4 kilóval született, így nagyon is elképzelhető, hogy nála hamarabb jön az első "ugrás".

Na ilyenkor lehet megcsinálni az évekig nem alvós gyereket:-D Ez szokták még überelni: a velünk alszik egy ágyban "őrülettel"...Ami szerintem sem a gyerek önállóságának, sem a pihenésének- de főként a szülők identitásának marhára nem válik javára. (de szigorúan privát. vélemény)

Egy kis játékkal vissza lehet szoktatni az eddigi megszokott rendbe. Kb 5 kor fel kell ébreszteni, és 7-ig játszani vele, tornáztatni, zenéket hallgatni, és megmutatni neki a lakást .Megetetni, az ébredésnél, majd 6-kor ,és fürdés után...
Viszont napközben, ha Lili alszik akkor anya is aludjon- mert többet fog enni a lányka, és az alvás segít a tejtermelésben. No meg egy kis szénhidrát, meg folyadék.
Gyorsan fejlődik a királylány:-) de ez így van jól!

Ja a fura szagot csak C érzi, vagy tényleg "kívülállóként" is van valami a levegőben?

Mert ha csak C érzi - az azt jelenti, hogy jó pár hormon átváltott: innen az anyatej összetétele is változik...(azt mondják, megérik)ezért szokott lenni fantom íz, szag.
De ha tényleg büdös van az a focizokni - ami a szülés előtti napokból maradt ott:-DDD
süti beállítások módosítása