Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

"Nem hiszem el, hogy tényleg szuperspermáid vannak"

2010.08.06. 07:37 Bryan Beersworth

 Nem jelentkeztem már két hete, az oka egészen egyszerűen az volt, hogy nem volt témám. Éltünk, dolgoztunk, de napjaink apró-cseprő problémái nem tartoznak a blog témakörébe. Ma reggel azonban minden megváltozott. 

Napok óta a következő jeleket tapasztalom: megváltozott étkezési szokások (klasszikus: uborka) hangulatingadozások (boldog, mérges, nyűgös véletlenszerű változása) sírás (a Várandós Tiniken, ami az MTV-n fut, agyrém) úgyhogy sejtettem, valami történt, C szerint kizárt, hogy bármi legyen, biztos érezné, mi történik, és nem érez semmit. 

2010. augusztus 6, reggel 7 óra. Alszom békésen, ma forgatás, nehéz napom lesz. C felráz, meztelen, csak egy törölközőbe takaródzik, rámnéz, és megszólal: "Baszd meg, nem hiszem el, hogy tényleg szuperspermáid vannak." Így, szó szerint. A szemem ilyen gyorsan még nem pattant ki, mint akkor, mire felfogom, mi van, már orrom alatt volt a terhességi teszt a két csíkkal. "Nem tudom mit mondjak, ma reggelre sem jött meg, gondoltam megpróbálom, azt írta, három perc, de nekem huss, előjött a két csík"

Az életünk mától megváltozik, megmondom őszintén, fogalmam sincs, mi a következő lépés. Azt hiszem, nőgyógyászt kell keresni, mert még mindig nincs, egyelőre a régihez megy el, de az szülést már nem vállal, úgyhogy valaki mást kell keríteni, de hogy utána mi lesz, nem tudom, majd adja magát, azt tudom mondani, amit eddig mindig: megoldjuk. 

Elköszönésnél már ezt mondtam: vigyázz magatokra. Átkaroltam, megpusziltam, és akkor rögzült bennem az információ: apa leszek. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr952222439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása