Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Apa is tud üvölteni

2011.04.10. 23:10 Bryan Beersworth

 Fekszem az ágyban és arra gondolok, hogy holnap egy új élet kezdődik el. A melankólikus hangulatot néha megtöröm egy cifra káromkodással, amiben az UPC minden dolgozójának felmenőjét szidom, mert marha lassú az internet. Ma nem először idegesítem már fel magam, példának okáért leordítottam egy vén farok fejét a forgalomban. 
 
Történt, hogy vezettem nyugodtan látván, hogy úgyis pirosra vált a lámpa. A parasztja a belső sávból vágott át előttem a külső kanyarodóba úgy, hogy ha nem fékezek, elviszi az autóm orrát. Mellégurultam, a gyógyszerem is elgurult valamerre, lehúztam az ablakot és úgy üvöltöttem, ahogy a csövön kifért. Lehordtam mindennek, majd amikor zöldre váltott a lámpa továbbmentem.
 
Komolyan meglepődtem magamon. Azért akadtam ki így, mert úgy éreztem, nekem már családom van, és nem veszélyeztethetem magam, aki pedig engem veszélyeztet az a családom veszélyezteti, azt pedig nem hagyom. Ha kiszállt volna az autójából, Isten bizony leütöm a francba, majdnem megölt - hetvennel a középső sávban nagy forgalomnál megpördülni nem életbiztosítás. 
 
Szerencsétlen persze nem tudta, hogy egy harcias ifjú apa önti rá az elmúlt néhány napban felgyülemlett összes feszültségét, és fújja ki magából a gőzt. A körülöttünk állók konstatálták, hogy itt van még egy barom, aki felhúzza magát más hülyeségén. A fószer (miután továbbmentem, mert addig szólni sem mert) megbeszélte az asszonnyal, hogy ezek a mai fiatalok milyen bunkók. Lényegében mindenki továbblépett az eseten, csak én puffogtam még húsz perc múlva is, de ez van, ha valaki kiskakasként védi a saját tyúkjait. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr222815698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása