Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Régi életem utolsó estéje

2011.04.10. 23:29 Bryan Beersworth

Lili, holnap hazahozunk. Apának fogalma sincs arról, mi vár rá, tele van kérdéssel, bizonytalansággal, kétséggel, és azzal a tudattal fekszik le mindjárt, hogy hosszú ideig az utolsó nyugodt éjszakája következik. 
 
Lövésem sincs, hogy kell pelenkázni, fürdetni, etetni, mit kell csinálni egy kisgyerekkel. Hogy kell rádadni a rugdalódzót, melyik krém mire van, és egyáltalán van-e már ilyenünk, és ha igen, hol vannak a lakásban. Úgy érzem magam mint egy idióta, aki holnap vizsgázni megy, de bele sem nézett az anyagba és abban bízik, tud majd puskázni. 
 
Nem tudom, milyen lesz az új életem. 
 
A régit ismertem, és szerettem. Tudtam, mi következik mi után, és mik a kereteim. Az újról fogalmam sincs, pedig én akartam ezt. 
 
Nem tudom, hogy bírom majd a kialvatlanságot. Nem tudom, hogy oldjuk majd meg az anyagiakat, ha anya fizetése kiesik. Nem tudom milyen lesz az, hogy most már mindig itt leszel. Nem tudom, hogyan változik meg a kapcsolatunk anyával. 
 
Nem tudom, tudok-e majd jó apává válni, és nem követem-e el ugyanazokat a hibákat, amiket az enyém elkövetett. Nem tudom, meg tudom-e majd adni neked azt, amit szeretnék. Nem tudom, képes leszek-e normális embert nevelni belőled, hiszen azt sem tudom, hogyan kell nevelni és egyáltalán, én vajon normális vagyok?
 
Nem tudom mi a helyes, és mi a helytelen, mi a fekete, és mi a fehér. 
Úgy érzem, nem tudok én semmit sem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr472815744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása