Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Hozzámszólt

2010.08.29. 14:57 Bryan Beersworth

"Ma sem csináltunk semmit, jövő hétvégén sem fogunk, aztán meg a hülye barátaidnak meséled majd, hogy milyen hülye vagyok"

Mindezt azután, hogy leordította a fejemet azért, mert nem pakoltam el rendesen a konyhában. 

 

 

Aztán már hiába jöttem ki, és raktam rendet, ez a rendkívül fontos esemény el is intézte a délutánunkat, leültem inkább dolgozni. Persze, kimehettünk volna a Városligetbe, de volt egy olyan megjegyzése, amit nem vagyok hajlandó elengedni a fülem mellett, és most szívesen odamennék, átölelném, és megbékíteném még akkor is, ha nem érezem magam hibásnak, de az a mondat nagyon durva volt, ilyet nem mondunk, úgyhogy ezt most nem fogom megtenni... 

Frissítve:

Jelentem, 16 óra 30 perckor a harc véget ért, C kiszólt a szobából, hogy nem békülünk-e ki, én bementem, filmet nézett. Megkérdeztem, hogy mennyi van még hátra a filmből, erre közölte, hogy 40 perc, már láttam a szemén, hogy mosolyog. Megkért, menjek el neki a Nagyi Palacsintázójába, rakott, édes palacsintáért, mert azt szeretne vacsorázni. Ergo tegyem jóvá a hülyeségemet. 

Közölte, hogy tudja, hogy egy fasz volt, de én is, úgyhogy tegyem jóvá. Mindezt azzal a mosollyal, amivel bármikor levesz a lábamról. 

Én pedig szeretem annyira, hogy felcsapott farokkal ülök be az autóba, és hozok neki bármit, amit kíván még akkor is, ha az agyamat eldobom a stílusától. A beszélgetés alatt kiderült, miért ilyen: nem tudja, hogy akarja-e ezt a babát igazán és attól fél, nem lesz jó anya, hogy mindent rosszul csinál. Szeretné visszakapni a korábbi énjét, és totál össze van zavarodva. 

Azt hiszem, hogy ezek normál, kismamás gondolatok, amin mindegyik pityereg kicsit. 

Rohanok, megyek palacsintáért. Korábban azt írtam, ha bármit teszek, nem várok érte semmit, max azt, hogy akkor nem lesz nagyjelenet. Azt hiszem, ma megtapasztaltam leírt szavaim erejét. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr822256489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása