Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Ismeretlen idióták felettünk

2011.03.26. 20:18 Bryan Beersworth

Leszögezem: helytelen, hogy előre ítélek, ezt nem szabad. Addig ne mondj véleményt senkiről, hogy megismernéd. Ez fontos.

Apa most nem tesz helyes dolgot, de szíve szerint felpofozná a felettünk lakó házaspárt a kábé három éves idióta kölykével együtt. Talán annyit beszéltem velük összesen a köszönésen kívül, mikor egyszer ideköltözésem után bemutatkoztam nekik. Nem, egyszer felmentem szólni, mikor nem bírtak a gyerekükkel. Vagy kétszer, mindegy. De azóta sem bírnak.

A kisköcsög fel-le rohangál a lakásban már reggel nyolckor, és ezek az idióták engedik ezt. Fényes nappal van, jó idő, ezek ki sem mozdulnak a lakásból. Ha kiviszik, ők tolják a kismotoron, nehogy a szerencsétlenje elfáradjon. Persze, hogy a lakásban tombolja ki magát a szörnyegetje. Néha elesik, akkor üvölt. Mi mindent hallunk. Földre dobálja a játékait, amik hatalmasat csattannak, mi ezt is halljuk. Ha megszületsz, és nagy nehezen elaltatunk, de felébredsz, mert ezek a pokolravalók zajonganak, én felmegyek, és megütöm azt, amelyik először elém kerül. Ja, és ráadásul kajak igénytelenek.

Az ilyeneket régen ledobálták a Taigetoszról.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr732774092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pseudrama 2011.03.26. 20:59:44

Áldott jó gyerek.....
Volt szomszédoméknál meg idős gyerek reggel 8-tól panelban "TUCTUCTUCTUC".
Csak én veszem úgy észre, hogy ezek a korabeli kisfiúk pokol rosszak?

whale 2011.03.26. 21:02:25

Hát öreg, te még baszott mesze vagy az apává válástól...:DDDD Ezt már akartam korábban is írni, hogy az első gyerekem után kb. ÉVEK teltek teltek el, mire kezdtem felfogni, hogy miről is van szó. Addig én is hozzád hasonló farok voltam, már bocs...:DDD

whale 2011.03.26. 21:03:22

Majd amikor a te kisköcsögöd fog fel-alá rohangálni, kezd derengeni a dolog...:DDD

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.03.26. 22:09:09

kvázi szülő - röhejes.
Majd ha a te kábé három éves idióta kölkedet ekézik, jusson eszedbe ez a posztod. Röhögni fogsz magadon.

whale 2011.03.26. 22:21:47

@Lunchtime: Ja, az jó lenne. Adjak számlaszámot?:DDDD

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.03.26. 22:27:22

Még mielőtt egyébként komolyabb meglepetések érnének: merthogy sok mindent átszűrődik a szomszédból a falak vékonysága miatt, elárulom, a ti újszülöttetek éjszakai ordítását a szomszédaid is fogják élvezni.
Te meg akkor fogsz megdöbbenni igazán, amikor rájössz arra, hogy az, hogy ennen kölked fél centiről húzza a füledbe, lényegesen hangosabb, mint bármi, ami eddig ÁThallatszott.

És még egy döbbenetes dolgot tárok eléd: egy újszülöttnek kezdetben lövése sincs arról, melyik napszak az, amelyet éjszakának hívunk...

Persze könnyen lehet, hogy a te gyereked csendesen fog gőgicsélni, soha nem lesz hisztis, elesni sem fog egyszer sem, úgy tanul meg járni, a játékait pedig kedvesen a kezedbe adja. Elégedett is leszel majd, ám egyszer csak jön egy hülye szomszéd, akinek a párja épp az első gyerkőcöt várja és meg lesz arról győződve, hogy idióta vagy a gyerekneveléshez... :)

VaTi 2011.03.27. 07:24:24

Mondjuk valamilyen szinten én azért megértem az idegességet. Ok, egy gyereknek nehéz azt mondani, hogy ezt ne, meg azt ne, mert pörög, mint a búgócsiga. Felettünk az okos felnőttek klumpában mászkálnak és magassarkúban, valamint este 10-kor kell mosni, így a centrifuga rázkódása csodásan élvezhető a nyugovóra térni készülő, elcsendesülő társasház több lakója számára is :))) A 9 hónapos lányomnakk ég szerintem nem volt egyben 2 nyugodt hete, valaki mindig felújít, falat bont, vés, csiszol.
Kedves posztoló, kis nyugtatás: az újszülöttek ezeket a zajokat valahogy lesz*rják. Állítólag a fülükben valami még nincs úgy szerkezetileg összeállva, nem is hallanak még annyira jól, vagy szimplán csak figyelmen kívül hagyják, nem tudom. Én arra jöttem haza a kórházból, hogy a fölöttünk lakó felújít, falbontással, mindennel. Elájultam, hogy ó, a gyerek. Nem érdekelte. A falbontásokat átaludta, az éjszakai csendben felvisított :) 2 hónapig tartó munka után sírtam a gyönyörtől, hogy végre kész. Akkor kezte a másik :))) Evvan...
Én egyébként időnként kínosan éreztem magam, hogy szegény szomszédaimat felvisítja éjszaka a kölök. Ők mondták, h csesszek rá, hát gyerek, nekik is van, tudják milyen, ne ezzel foglalkozzak :)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.03.27. 10:00:37

@VaTi: "az újszülöttek ezeket a zajokat valahogy lesz*rják"

Így is van. Be kell kukkantani egyszer-egyszer az újszülött részlegen a csecsemősnővérekhez. Tíz üvölt teli torokból, mellettük öt békésen alszik.

Ott lehet elrontani, ha azt vezeted be otthon, hogy mindenki lábujjhegyen suttogjon, ha a ded alszik. Egy idő után már az is ciki lesz, ha élni próbálsz a gyerek alvása idején, az meg depláne, ha testvér születik...

VaTi 2011.03.27. 13:07:27

@Cyr: ez volt a szülészeten, a máv-ban baba-mama szoba van, az első éjszakát kivéve folyamatosan mellettünk volt a gyerek. A szobatársam babája ordított egész éjszaka, szegény. Én nem tudtam tőle aludni egy percet sem, de a lányom igen. A férjem is azt mondta mikor látogatóba jött, hogy azt hitte, állandó üvöltés lesz az újszülött osztályon, mert ha egy rákezd, a többi biztos folytatja. Hát nem :)))

kakaosbogre 2011.03.27. 15:14:44

Csatlakozom az előttem szólókhoz, a babát ez egyáltalán nem fogja zavarni. A fiunk másfél hetesen végigdurmolta a szilveszteri tűzijátékot és petárdázást :-) Viszont ezen tényleg kár bosszankodni, Lili 1-2 év múlva ugyanezt fogja csinálni és nem fogod tudni megakadályozni, hiába panaszkodik majd az alattad lakó. Egy gyerek általában nem csöndben ülve játszik a sarokban, vagy ha igen, akkor ott bizony baj van.
És tényleg ne járjatok körülötte lábujjhegyen meg beszéljetek suttogva, mikor hazahozzátok a kórházból, mert később nagyon meg fogja nehezíteni az életeteket, hogy csak teljes csöndben tud aludni a gyerek.

pseudrama 2011.03.27. 19:20:51

A gyerekem élvezi, ha hangos zene mellett alhat el.((: Hallottam olyanról, hogy anyuka lehúzta a wc-t, a gyerek pedig visítva felriadt rá.
Egyébként tényleg milyen érdekes, hogy a számára ismeretlen hangforrásokat egyszerűen kitudják zárni, irigylem.(((:
süti beállítások módosítása