Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Az első reggel apaként

2011.04.08. 11:31 Bryan Beersworth

Folyamatosan az éjszakai eseményeken jár az eszem. Első gondolatra dolgozni akartam ma, de lefújtam. Ülök a kanapén, felidézem az éjszaka eseményeit, és sütkérezek a dicsőségben - megállás nélkül csörög a telefonom. Aggodalomnak, pániknak nyoma sincs. Egyelőre.  

Irtózatos adrenalin dolgozott bennem. Négy óra körül jöttem el a kórházból, hazavezettem, de álltam a ház előtt, nem volt kedvem bemenni. Elmentem enni egy hamburgert a GoGo Hamiba, (vagyis ez nem hamburger, csak valami olyasmi, a jó hamburger a Friday's-ben kapható) odafelé azon gondolkodtam, hogy küldjem el a barátaimnak a jó hírt, és C-re gondoltam, hogy hogy érzi magát. Nem újságoltam el az eladónak, hogy gyerekem született. Gondoltam megosztom vele, de undok dög volt, borravalót sem kapott. 

Hazajöttem, és ültem a konyhában, néztem ki a fejemből. Összefüggéstelen gondolatok szaladgáltak össze-vissza a fejemben - igyak valamit? Aludjak? Kit hívjak fel? Mi lesz holnap? Mi feladatom lesz? Folyamatosan magam előtt láttam Lili arcát, amikor kinyitja a szemét, rám néz, most is a fejemben van a kép, kíváncsi vagyok, meddig marad meg. 

Éjszaka még beszéltünk C-vel, láttam, postol facebookra, gondoltam akkor felhívom, de nagyon gyenge volt, alig pár szót váltottunk. Fél hétkor aludtam el, fél kilenckor már ébren voltam, azóta fogadom a gratuláló üzeneteket, és telefonokat, és ötvenedjére mesélem el, mi történt éjszaka. Feltöltöttem a képeket a számítógépre, és amikor meglátom a lányom, elérzékenyülök. Én, aki hosszú-hosszú éveken keresztül nem sírtam, még a tulajdon nagymamám temetésén sem, mert a fiúk nem sírnak. 

Nem azt mondom, hogy telebőgök egy csomag papírzsebkendőt, mint átlag magyar az X-Faktor alatt, csak elérzékenyülök, és azt hiszem, ez így van jól. Ennek van itt az ideje. Új élet kezdődött. Reggel beszéltem C-vel, és annyira magától értetődően kérdeztem meg tőle, hogy van a lányunk, mintha mindig itt lett volna. 

Ez most a rózsaszín köd időszaka, húsz centivel vagyok a föld felett. Nem érdekel, mi lesz a jövőben, a mai napot akarom kiélvezni, aggódni ráérek a következő negyven évben. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr372809253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.04.08. 11:56:27

Nagyon érdekes, és érdemes megtekinteni, hogy a világban mi zajlik amíg az emberben a világ zajlik:-)

www.breathingearth.net/

Mennyien születnek és a napi ca.266ezer született emberkéből az "enyém" mennyire más, és milyen jó, hogy velem együtt még ilyen sokan pont olyan boldogok:-) ... sőt azok rokonai, ismerősei, és ismeretlen ismerősei is.
süti beállítások módosítása