Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

"Semmit nem lehet rád bízni"

2011.04.14. 22:05 Bryan Beersworth

Dolgozom, közben ezt hallgatom.

Anyád szerint semmit nem vagyok képes elintézni, és én vagyok a hibás azért, mert ma amikor fürdetés előtt beszartál, az belefolyt a pelenkázó komód fiókjába, és neki mindent ki kell mosnia újra. Mert ő már mennyiszer pelenkázott, minősítő körülmény, hogy a kiskádat sem tudom rendesen kiönteni - tény, mellément, úszott a fürdőszoba - elege van, hogy minden csak akkor van megcsinálva, ha ő csinálja meg. 

Éjjel aludhatott volna, te tíztől reggel hatig aludtál, nem én tehetek arról, hogy hajnali kettőtől nem aludt, mert felébredt minden nyekergésedre. Napközben hol ez jön, hol az, nagyjából reggeltől estig van itt valaki, tegnap édesanyád még azt mondta, egyelőre nem akar egyedül lenni. Szoptatás után mellfejés, a hóna alatti nyirokcsomó nagyon be van duzzadva, lényegében másfél hónapja nem aludta ki magát. 

Kiderül, hogy a mosogatógépbe sem tudok rendesen bepakolni. Közben a gyerek elaludt, most az anyja hisztizik. 

Úgyhogy nem veszekszem vele, még akkor sem, ha igazságtalannak tartom hogy nekem esik amiatt, hogy beleszartál a fiókba, ha ő van ott, akkor is ezt teszed, de legalább volt kin kitöltenie a dühét. Fáradt, amit értek, úgyhogy annyit mondtam, hogy nincs igaza, és baromság, hogy emiatt nekem esik, erre aszem mondott valamit, amire már nem figyeltem. 

Most itt fej mellettem, a dühe elpárolgott, én pedig dolgozhatok tovább hajnalig, mert a főnökeim nem a fiókba szarnak, hanem arra, hogy te megszülettél, és tömnek munkával - amit napközben egyéb elfoglaltságok miatt nem tudok megcsinálni. Valamelyik nap hajnali háromig sírtál, én közben a laptopot püföltem, reggel hétkor már úton voltam. 

Várom már, hogy itthon lehessek veletek egész nap. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr902827000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.04.15. 15:12:39

Ez már a Baby Blues:-)) nem kell aggódni, elmúlik.

Az én férjem 3 hónapig nem volt képes "jól"!bepakolni a mosogatógépbe, és még a kutya sem x'art soha jó helyre -pedig nincs is kutyánk:-D

Anyának lehetne egy fél pohár bort inni(vízzel hígítva) - és kicsit meg kéne simogatni a fájós hátát, meg megmasszírozni a lábát. (Ha erre elsírja magát - akkor bizonyság, hogy azok a cudar hormonok most tombolnak;-)

peto777 2011.04.15. 15:43:17

Bryan! Nagy segítséget nyújthatsz a nejednek! Az alváshiányban az észlelési, koncentrációs folyamatok épp úgy lelassulnak, mint egy részegségben, megnő a reakcióidő, miközben a gyerekhez azonnali, de még be nem rutinizált válaszokat kell adni, ami szorongást okozhat. Plusz jelentős alváshiánykor csökkent üzemmódú az agyban az a terület, amelyik az érzelmeket szabályozza, ezért nehéz tartani a viselkedési kontrollt.

Szerencsére az anyák új erőtartalékokkal is rendelkeznek a hormonális és érzelmi változások miatt, ezért is bírják a sok változást, le a kalappal előttük! Ismerek nőt, aki másfél év után aludt először 5 órát egyhuzamban, mert senki nem segített leváltani. Mondjuk ezt a ti esetetekben nem kéne megvárni, nem lenne az jó, neked se. De ilyet nem is feltételezek rólad. :)

VaTi 2011.04.16. 06:01:39

Ha ez esetleg segít: én szintén lebsztam minden marhaságért a férjem, miközben nagyon is jól tudtam, hogy a lelkét kiteszi, hogy minden rendben menjen. Hálás is voltam érte és imádtam. Mégis minden rajta csapódott le, szegényen. Egyszerűen a férj van kéznél :)
Hidd el, minden nappal könnyebb lesz. Még ha ez most irtóra nem is úgy tűnik. :)
süti beállítások módosítása