Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Táncoltatni anyát

2011.04.24. 22:30 Bryan Beersworth

Csillagom, ezt a bejegyzést anyával együtt írjuk - én írom, ő a minőségi ellenőrzést végzi. A lényeg, hogy összegyűjtöttük, éppen most melyik három dalt kedveljük a legjobban. 

Anya legnagyobb kedvence a Hooligans és Zséda. Szereti Eros Ramazottit, Tina Turnert, és a Roxette-et. Apa ördögvillázik: AC/DC, Iron Maiden, Guns'n Roses, Slash. Ami tök jó, mert anya szereti azokat a zenéket, amiket én - rám ez nem jellemző, Zséda hallatán tökön akarom szúrni magam, de a koncertjére elmentem anyával, mint ahogyan ő is ott volt velem, amikor Angus Young és brigádja tolta a Sportarénában. 

Elmesélek neked egy történetet. Egy meleg tavaszi reggelen kitaláltuk, be kellene szerezni valami babazenét. Anya javasolta Celine Dion Miracle című albumát, amit apa azonnal "megvásárolt" (zárójel: imádok anya mellett blogot írni, minden második mondatomnál rájövök, ő mennyivel jobban ért ehhez is. :D) Elindultunk bevásárolni, és betettük ezt a zenét. Lányom, meghallva azt a szart kedvem támadt lefejelni a kormányt. Ilyen mesterkélt, álkedves, csöpögős szart én még nem hallottam, pedig szoktam kereskedelmi rádiókat hallgatni. Mondtam anyádnak, hogy én ettől tiszta ideg vagyok, anya próbálta menteni a menthetetlent azzal, hogy de mi van, ha neked tetszeni fog, megszokod a hasában, és később majd jól elalszol rá az autóban. Hét perc múlva, amikor megérkeztünk a TESCO-ba, ott anya közölte, hogy ő is tiszta ideg ettől az egésztől. Hazafelé Slash Ghost című dalát halltattuk, és mindketten megnyugodtunk. Ennyit a kanadai babazenékről. 

Anya három kedvence, 2011 április: 

Pink: Dear Mr. President

Története, hogy én ezt már régebben mutattam neki, de akkor egy legyintéssel elintézte a dalt, ami nála jellemzően két dolgot jelent: a) nem tetszik. b) nem érdekli. Aztán eltelt két év, és megszólalt az autóban. Anya pedig csak ennyit mondott: na, ezt még egyszer. Amikor hazahoztunk is ez szólt, amikor két hetesen mentünk a dédihez, ez ment végig. Erre megnyugszol. 

Vastag Csaba: Hangokba zárva

Nem vagyunk nagy tévénézők, de az X-Faktor első magyar szezonját a közepétől néztük. Mindketten hánytunk Takács Nikolasztól és a Fülestől. Előbbi úgy énekelt, mint földműves dédnagyapám a lovaskocsi hátán, amikor dobálták a buckák, a másiknál nekem is jobb hangom van. Vastag Csaba nyert, neki szurkoltunk, a dal ugyan feldolgozás, de jó. 

Slash ft. Fergie - Beautiful Dangerous

Anya szereti Fergie-t, aki az évezred elejének egyik szexszimbóluma volt, főállásban a Black Eyed Peas nevű zenekar énekese. Ők jól indultak, (Where is the Love) majd nagyon elmentek kommersz irányba, onnantól apa ignorálta őket. A csajnak jó feneke van, és a Guns'n Roses legendás gitárosa meghívta a szólóalbumára egy dal erejéig. Ez lett belőle, marha jó nóta lett. 

Apa három kedvence, 2011

Bruce Dickinson: Tears of the Dragon

Anya először volt veled kórházban, amikor apa itthon nagyon ráért, és hajnalig Iron Maident hallgatott. Akkor találkozott ezzel a dallal először, majd amikor az autóban megszólalt, pont jó hangulatomban kapott el. Azóta az egyik leghallgatottabb dal lett a zenelejátszómon. 

Slash ft. Lemmy Kilmeister: Dr. Alibi

Slash tuti dugja a gitárját. Ilyen laza rock'n roll-t csak így lehet nyomni. A legendás Motörhead énekese, a rekedtes hangú Lemmy pedig rátesz még egy lapáttal. Az interneten olvastam, hogy van ilyen album, rögtön ez lett a kedvencem. Mesterien tudok pengetni a kormány tetején, és tépni a húrokat a váltón. 

Iron Maiden: When the Wild Wind Blows

Szeretem a Maident. Anya előtt volt egy kapcsolatom, akivel a pesti Maiden koncert másnapján szakítottunk. Aznap jobban érdekelt az előző esti élmény. Évtizedek tapasztalata van a zenéjükben, kőkemény heavy metal, zseniális gitárszólamok, galoppozó dobos, és Steve Harris bácsi kezében van a basszusgitár. A világ legjobb metálzenekara, büszke vagyok rá, hogy láttam őket élőben Budapesten 2008-ban. 

Elárulom, hogy apa képes rázni a fejét az autóban a piros lámpánál, magasról tesz arra, hogy a mellette állók mit szólnak ehhez. Baromi jól tudom érezni magam, amikor szól a rock'n roll, 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr952852988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peto777 2011.04.25. 09:30:52

Zséda übercuki feelingjétől én is inkább tökön szúrnám magam. 2 dolog jut róla eszembe, az egyik egy film, a Stepfordi feleségek. Folyton mosolyognak, tökéletes nők, bármikor nagy kedvük van szexelni, amiben vérprofik, de azért hűségesek a férjükhöz, sose fáj semmijük, és sose borulnak ki.
A másikat a facebookon olvastam:
- Voltam terhességi teszten.
- És nehezek voltak a kérdések?

Bocs, C. :)

Bár van ettől rosszabb is: az übersikeres menedzsernő. Még jó, hogy az nem énekel.

IrishOak 2011.04.27. 08:19:15

:-) megy ez!

Csak tudnám a Csaba királyfi hogy került bele a jó kis csapatba:-D?
süti beállítások módosítása