Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Idézet a Kismama magazinból

2011.05.02. 22:38 Bryan Beersworth

C részleteket olvas fel a legújabb számból. Én röhögök. 

Kismama magazin, 2011. május, 37. oldal: 

Hétvégén intenzívebben voltunk együtt, most vittük Hannát először nagyobb kirándulásra kenguruban négy hónapos korában a Hármashatárhegyre.

Hangosan felröhögtem. Egyrészt azért, mert hogy a francban lehet valakivel intenzívebben együtt lenni? Amikor én intenzívebben akartam együtt lenni édesanyáddal, vagy valamelyik korábbi barátnőmmel, az azt jelentette, hogy le akartam fektetni. :) Másrészt mi egy hetes korodban hordozóban vittünk magunkkal, mert akkorra volt időpontunk a fodrásznál. Két hetesen már megnéztük a dédit egy Budapest környéki településen, három hetesen 120 kilóméterrel arrébb a másikat. Mindet végigdurmoltad, a mai kirándulás után olyan édesen aludtál el fürdetés után rögtön, mint soha előtte. Sapka, kesztyű, vastag zokni, három réteg ruha, polár pokróc, napsütés. Jó levegő, madárcsiripelés, és szúnyoghálós mózeskosár. Bónuszként végigaludt éjszakák. 

Bár nem a reklám helye, de lányom, anyád szerint ez a legjobb ilyen témájú magazin. Szerintem ezek után megérdemli, hogy legalább átlapozzam. Viszont egyre többször hallom nyávogni magam mellett, a következő szöveggel: "Óóóóóóóóóó, ezt akarom!" Én pedig készíthetem a bankkártyám... :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr582873005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ystuc 146ti 2011.05.03. 20:44:33

Szia!
Ma ajánlotta egy ismerősöm a blogodat. Végig is olvastam, nagyon jól szórakoztam, és szomorkodtam is, mikor olyan rész volt.
Nekünk D-vel tavaly októberben született meg kislányunk, Fanni. Nagyon sok mindent újraéltem most a blogoddal, amiket mi is megtapasztaltunk. Ezért hála és köszönet. :-)
És megmondom őszintén kíváncsian vártam Lili veséjében talált folyadéknak a folytatását is. Nekünk ugyanis nem volt ekkora szerencsénk, mi már túl vagyunk egy műtéten is, de ez egy másik történet. Ha az ultrahang rendben volt, akkor Nektek nem kell aggódnotok (remélhetőleg), és bízunk benne, hogy már mi is túl vagyunk a nehezén.
Többször is be fogok nézni ide, kíváncsian várom a folytatást!
Hajrá, és jó egészséget a csajoknak is! :-)

c_url 2011.05.04. 06:34:37

Szerintem a legtöbb nőknek szóló magazin gáz :( ideértve sajnos a kismamáknak szólókat és a neten megjelenteket is... amit a legnehezebben tudok elviselni, az a botrányos színvonaltalanság, légbőlkapott, igénytelen cikkek, és az a negédes, csöpögős stílus.. vagy csak nekem tűnik így?

IrishOak 2011.05.04. 07:53:40

@c_url:
Teljesen egyetértek!:-)

A lakkozott bugyihíradókkal az a baj, hogy nem is törekednek a tényszerű tárgyilagosságra.
Pedig megtehetnék.
Jó persze ne legyen lexikon a gyermek fejlődéslélektanáról, és nem is kell gyerekpszichiáternek képezni a szülőket, de ha belekezdenek egy témába akkor nem ártana alaposan leírni.Bár gondolom a reklámozók azért nem fizetnek sokat;-)

peto777 2011.05.05. 15:47:09

Ezeket az újságokat nem ismerem, de a bankkártya elővevést igen. Ájultan néz valamire, lefagy a szoftvere, viszont fizetni meg kell, és akkor jövök én. :)
süti beállítások módosítása