Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Egy remek hétvége (ez a századik poszt)

2011.05.30. 16:58 Bryan Beersworth

Van új babakocsink, voltam szórakozni, sokat sétáltunk, fagyiztunk, isteni hamburgert ettem, a gyerek nagyokat aludt, vasárnap este pedig hab került a tortára. Ez a hétvége mérlege.

C az Expresszen talált babakocsit, amit az eladó elhozott hozzánk, mert úgyis erre jártak. C-nek tetszett, én az árával voltam elégedett, így a bolti árának feléért jutottunk hozzá egy ABC Design babakocsihoz mózeskosárral kiváló állapotban – már csak el kell adni a régit.

Délelőtt meghirdettem a régit, lefotóztam szépen, és igényesen megírt szöveggel tettem fel a hirdetést – még nem hívott senki, de remélem, majd fog. Kiderült, az új babakocsi szélesebb mint a régi, így az előszobát át kellett rendeznünk, a cipőket kellett máshová tenni. Néztem cipőszekrényt, de horror áron voltak, nem volt kedvem megint 10-20 ezer forintot költeni ilyesmire. Az IKEA-ban találtunk megoldást, egy felakasztható hálós játéktartó személyében, mindegyik fakkba tudok egy pár cipőt tenni, pont ennyi helyre volt szükségünk. Két méter magas, harminc centi az átmérője, pont elfér az ajtó mögé, hurrá. Az új autóban nagy volt a kosár, amiben a a kellékek (vonókötél, párna, pokróc, tisztítószerek, törlőkendő, kesztyű, elsősegélyláda, satöbbi) vannak, 300 forintért kaptam kisebbet, masszívabbat. A budaörsi Auchanban finom grillezett húst ettünk.

Este fürdetés után elmentem szórakozni, egy kedves barátom születésnapját ünnepeltük. Éjfélkor volt egy holtpontom, majdnem hazamentem, de leküzdöttem, és megérte: egy füstös becsületvesztőben söröztünk hajnalig, tök jót dumálva, ahonnan alig fél óra alatt elsétáltunk a Blahára gyrost enni, (mert azt kötelező minden buli után, hazaindulás előtt) és kalandvágyból hazamentem éjszakai busszal. Tudtam, hogy a gyerek korán kel majd, de nem érdekelt. Hajnali négy után már pirkadt, csicseregtek a madarak, én pedig megálltam az utcasarkon, ember, autó sehol, kelt a nap, én pedig tök boldog voltam, hogy látod, hülyegyerek, van egy gyereked, és mégsem ért véget az életed.

Reggel nyolcig tartott a nyugalom, de nem Lili, hanem C ébresztett, mert olyanja volt. Megérte: egy órát kávéztunk nyugodtan a konyhában, az én kicsi lányom kilenckor kezdte el szokásos reggeli ordítását. Kora délután Forma 1, és Monaco, majd elmentünk a közeli étterembe enni

Vacsora után fagyi, majd fürdetés, este pedig jött a jól megérdemelt jutalom. Dr. H a hét közepén úgy engedte C-t útjára, hogy minden korlátozás alól feloldotta. Férfitársaim, ti érteni fogjátok: csikorgó kerékkel indultam el a zöld lámpánál már kedden, most pedig felkapcsoltam ötösbe, s bár még nem nyomtam teli gázzal, de meghúzattam kicsit, hogy érezze a törődést. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr202943754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása