Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Zacc

2011.07.04. 17:25 Bryan Beersworth

Csillagom, a zacc nevű bejegyzések tartalmazzák azokat a történéseket, amik külön bejegyzést nem kapnak, de valami miatt mégis szeretném megörökíteni őket. Apró, pici pillanatok lesznek ezek a szüleid, és a te életedből. Rövid híreink következnek. 
 
Hírösszefoglalónkat természetesen a bréking nyúzzal indítjuk, ezt követik az eltelt időszak érdekes eseményei, a végén a kis színesek, zárásnak pedig sporthírek. 
 
Anyád felkelt éjszaka. Ezzel igen nagyot mondtam, anyád ugyanis hónapok óta többször kel fel minden éjszaka. Múlt héten elmentem meccsre, (nyertünk a nagynevű örmény Ulisses ellen 3-0-ra itthon, Andrezinho olyan cselt csinált, amiért már érdemes volt kimenni!) utána söröztem picit, így akkor feküdtem le, amikor már mindketten aludtatok. Bebújtam az ágyba, nyakamig húztam a takarót, te mozdulatlanul aludtál, én átölteltem anyádat, egy pillanatig a béke hangulata járta körbe a szobát. De csak egy pillanatig, mert anyád felriadt, és felült az ágyban. Én csöndben, érdeklődve figyeltem, mit hoz össze. Ült az ágy szélén, mozdulatlanul, némán nézve maga mellett az ágyat, mindezt két percig. Már vártam, mikor teszi maga elé a két kezét, és sétálja körbe a plafont. Nézett, majd váratlanul megszólalt: dehát fel sem ébredt. Anyád ugyanis félálomban ennyi idő után abszolválta, hogy te bizony alszol. Ezt kétszer játszotta el éjszaka, másodjára falból azért kiment pisilni, de akkor is eltelt néhány másodperc mire rájött, hogy csak álmodta az ébredésed. 
 
Biztosan fogsz meg tárgyakat, az elefántos szundikendődet a fejedre húzod, betakarod vele magad, és elalszol. Az elmúlt hetek kevés alvása után örömmel konstatáljuk, hogy újra hosszú órákat töltesz durmolással napközben is. Ha közel hajolunk hozzád, megérinted az arcunkat. Folyamatosan nyáladzol, gyakorolsz puszit adni, és egyre több hangot, betűt mondasz ki, általában véletlenszerűen. 
 
Az újságírásban technika, (legalábbis szerintem az, nem vagyok újságíró) hogy a balhét jól felfújjuk, a megoldás úgysem érdekel senkit, az már nem hoz olvasottságot. Ha valaki szájbaver egy másikat, az hozza a kattintást, a címlap a példányszámot, de ha pár nap múlva egymás vállán sírják el a világ bánatát, miközben kézen fogva ellovagolnak a lenyugvó nap utolsó sugarai által kísérve, az már senkit sem érdekel. Így vagyok ezzel én is, ugyanis eladtam a rossz babakocsit. Drágábban, mint amennyiért az ABC Design-t vettük, így összességében annyiban van a projekt, mintha a mostanit újonnan vettük volna meg. A mostani portfólió a következő: ABC Design Astro babakocsi, (értékeld, hogy a típusnévért felálltam a kanapéról, fogalmam sem volt róla) Maxi Cosi hordozóval, és a kettő összeillesztését segítő adapterrel. Anyád aktivitását dícsérendő van még itthon egy picire összehajtható másik ABC Design babakocsi is, ami jól jön majd repülőn utazáshoz, mi hülyék megvettük, pedig még nem is ültünk együtt repülőn soha. Apád eddig háromszor szállt fel összesen, de abban volt egy kényszerleszállás, és a leeds-i repülőtéren nem engedtek leszállni az utasszállító, tömött buszról cigizni, ami miatt megsértődtem, és majdnem kocsival jöttem haza. 
 
Édesanyáddal beszélgettünk egy filmről, nem emlékezett a nevére, csak ennyit mondott: "amiben meghalnak" de semmi másra nem emlékezett. Negyed óra nevetés után rájöttünk, hogy a Végső állomás című méltán elfeledett opuszra gondolt.
 
Zene. Apád új bandát talált magának, a Black Label Society-t, a Crazy Horse című daluk a kedvencem. Ha valakit bővebben érdekel Zakk Wylde tevékenysége, itt talál hallgatnivalót. Te eddig két dalt hallgattál sokat, Pinktől a Dear Mister President című dalt, (erre hoztunk haza anno, ma betettem a kocsiban hazafelé, és megismerted) illetve Charlie-tól a Könnyű álmot hozzon a szélt, amit elalvásod segítendő szoktunk betenni a cd lejátszóba elindulás után. Itthon nem hallgatsz zenét, egyrészt mert az én kedvenceimtől megállnál a növésben, másrészt azért nem, mert szereted a csendet. 
 
Híreink végén sport, a Ferencváros labdarúgó csapata hat év után játszott újra európai kupamérkőzést az Üllői úton. A Prukner László edzette csapat 6600 néző előtt fogadta az örmény FC Ulisses gárdáját. A találkozó elején idegesen játszó zöld-fehér csapat a 31. percben Maróti Béla fejesgóljával szerezte meg a vezetést. Két perccel később két gólos volt az előny, Józsi György szögletét a debütáló Mark Otten közelről lőtte be. A második félidő közepén a csereként beállt Felipe Felix 14 méterről helyezett a hosszú sarokba, az első ferencvárosi tétmérkőzését vívó brazil támadó állította be a 3-0-ás végeredményt. A jereváni visszavágó nem jelenthet gondot a jól játszó, és megérdemelten győző Ferencvárosnak. 
 
Reklám. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr233036349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petibétmen 2011.07.05. 18:18:54

tyű, te csak most találtad meg black label society-t?
süti beállítások módosítása