Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Napi C #5

2011.09.11. 20:17 Bryan Beersworth

A feleségem beszólásaiból könyvet lehetne írni.  

Megjártuk ma a hadak útját, bevásároltunk az Auchanban. Vettünk Heinz ketchupot, én ezt szeretem a legjobban, az többi pancsolt szutyokhoz hozzá sem nyúlok. C nem szerette addig, amíg meg nem kóstolta, most már ő is szereti. Ma fürdetés után, amíg ő a gyereket etette, én elpakoltam amit hazahoztunk, mert én egy ilyen gyöngy férj vagyok. Mindent a helyére raktam, és csináltam egy kisebb stócot azoknak a cuccoknak, amiknek nem ismerem a helyét - nem is én lennék, ha tudnám az ecet, vagy a Biopon áztatópor helyét három év együttélés után. 

A lényeg, hogy amikor az üzletben a ketchupokhoz értünk, C megkérdezte tőlem, mekkora kiszerelést szeretnék, rámutattam az egyikre, hogy akkorát. Erre ő levett egy flakonnal, de pechünkre a csípős fajtából - a különbség csak annyi, hogy erre rá van írva a HOT szócska. 

Az én dögös feleségemnek mutatom ma este a flakont, hogy szerinte hol a hiba. Hatalmas szemekkel nézte, majd rezzenéstelen arccal közölte: 

- Te választottad!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr283219207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása