Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Hülyék vagyunk, nézzük a hülyéket

2011.10.07. 22:11 Bryan Beersworth

Fekszem a kanapén. Délelőtt dolgoztam, utána iskolában voltam, álltam a dugóban, és morogtam, mert október 7-én megjött az ősz - a szeptember szerencsére szép időt hozott. Anyád azt mondja, blogoljak. Hát jó, blogolok. 
 
Megérkezett a hideg, 8-12 fok volt kint ma, fújt a szél, és esett az eső. Miközben ezt írom anyád utál, mert szerinte csak rám hasonlítasz, ezt onnan gondolja, hogy úgy nevetsz, mint én. Szerinte csak annyira hasonlítasz rá, hogy cunád van - ha neked is mondja majd ezt a csacskaságot, kérd el túle azt a gyerekkori képedet, amikor ülsz a kádban. Egy az egyben úgy nézel ki, mint az édesanyád.
 
Átálltunk az új életre. Holnap leszel hat hónapos, nagyon gyorsan eltelt fél év, mióta velünk vagy. Hogy visszatekintve milyen volt ez, azt majd holnap este leírom, most azért írok, mert anyád azt kérte. 
 
Még nem ülsz, de a mózeskosarat már nem használjuk, mert felhúzod magad, és anyád attól fél, hogy kiesel belőle, ráadásul jobban érzed magad, ha kilátsz séta közben. Vettem kengurut, a kilencedik emeletre mentem fel érte. Nekem, vidéki parasztgyereknek ez őrjítő magasság, úgyhogy értékeld, miket teszek érted.
 
Jól eszel, céklát ettél édesburgonyával, előző nap almával. Kacagsz, sikongatsz, és baromira élvezed amikor játszunk veled. A járókát egész jól tűröd. Ma anyád egy percre fordult el, neked ez elég volt ahhoz, hogy lemássz a szőnyegről, és lenyalogasd a dohányzóasztal aljáról a rajta lévő port. Növöd ki a ruháidat, vehetünk neked újakat, drágák, így Vateráról, turkálóból, és ismerősöktől szerezzük be a cuccaidat, persze egy-két jó darabot kapsz üzletből is. 
 
Beindult a főiskola, egész heti munka után ma is este nyolc után értem haza, és így lesz ez holnap is. Vasárnap szívem szerint csak feküdnék, és nézném a plafont, meg a Forma 1-et. Persze, az ilyen nyugodt napra esélyem sem lesz, de jó lenne. 
 
De hogy miért vagyunk hülyék? Mert nézünk egy olyan igénytelen műsort, ami tényleg mindennek a legalja, és mi, idióták, még élvezzük is. 
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr993286461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.10.09. 13:24:09

Máris hat hónapos a kisasszony... hogy repül az élet! Na akkor nemsokára vége a nyugodt világnak, mert elkezd mászni,meg tolakodik mindenhová:-)

Azt én is nagyon sajnálom, hogy ősz lett.Vettem a jetilábú lányomnak egy gumicsizmát (24-es lába van)- most abban galoppírozik a szobában.De persze csak azután, hogy az összes cipőmet felpróbálta:-)és szétdobálta a lakásban.
Még emlékszem amikor az én Lilim hat-hét hónapos volt, valahogy megevett egy darab zöld lufit.Ez onnan derült ki, hogy épp anyósom jött látogatóba -és pont pelenkát cseréltem:-D De egy egészséges gyereknek meg kell enni az első két évben kb másfél kiló koszt, hogy jól működjön az immunrendszere:-)
Ezek a normális dolgok. Majd ha nagy lesz, lehet aggódni, hogy miket csinál. A nagyobb pl a Corvinusra menve leesett a 2-es villamosról, és eltörte a könyökét... jobb kezes, így naná, hogy a jobb könyökét. Dokik karácsony előtt-re ígérték "visszaadni" az egész karját.De bejár dolgozni is.Szegény ő is a szép nyárutó végén tudta összetörni magát... most lehet jó korán kelni, ha fel akar öltözni emberhez méltóan:-)
süti beállítások módosítása