Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Háború egy babakocsi miatt

2011.05.21. 19:59 Bryan Beersworth

Exkluzív interjút készítettünk egy fiatal apával, aki ádáz harcot folytat egy bababolttal, és a saját feleségével egy korábban vásárolt használhatatlan babakocsi miatt. Csak itt, csak most, csak önöknek. 

Elefáni, Kamaraerdei út, 2011 tavasza. Két fiatal szeretne babakocsit venni, a férfi azt sem tudja, melyik az eleje, és melyik a vége, fogalma sincs, minek a hordozó, a mózeskosár, és mi az a sport rész. A nőnek sem, de az jól titkolja. Keresnek egy eladót, akinek elmondják, mit szeretnének, mennyi pénzük van, és mire kell. Hangsúlyozzák, ráfizetnek, ha kell, de legyen olyan, amit szeretnének. Az eladó ajánl, a fiatalok örülnek, és kinyitják a pénztárcájukat. A nagy doboz eltűnik az autó csomagtartójában, az eladó kap ötszáz forint jattot amiért segít kicipelni, mindenki boldog. 

A házhoz közeli park, 2011 tavasza. Anya tolja a babakocsit, aminek kiesik a kereke. A mózeskosárba hason alig fér bele a gyerek. A hordozóba pláne, pedig még nincs öt kiló. Az egész szerkezet recseg, ropog. Anya telefonál apának: új babakocsi kell, ki is nézte, melyik. Apa vidéken van, és miután leteszi a telefont rájön: ez nehéz menet lesz. 

A fejleményekről a babakocsi vásárlóját, Balfasz Lúzer Apát kérdeztük: 

- Ma felhívtam az Elefánit, ahol közölték, ha beviszem, megjavíttatják a kerekét. Mondtam, hogy arra én is képes vagyok, de kérem, nekem eladtak egy ipari hulladékot. A telefon másik végén közlik, ők is alkalmazottak, ennyit engedélyezett a főnök. Miután letettem a telefont azon gondolkodtam, hogy életemben először fordulok a fogyasztóvédelemhez, 75 ezer forintot költöttem rá, potyára. 

Apa közben mutatja az új hordozó és a régi közötti különbséget. Az egyikben kényelmesen elfér a már 4700 grammos gyerek, a másikban már mozdulni is alig tud. Közben csatlakozik hozzánk a feleség is, aki indulatosan meséli, a barátnője mennyivel jobbat vett, és nem is került neki többe. Apa türelmesen végighallgatja, majd folytatja a történetet: 

- A feleségem azonnal indulni akart a Brendonba megvenni a Mambát. Én nem. Ezen jót vitatkoztunk, ő azzal érvelt, hogy márpedig kell neki most, és azonnal, és mivel nő, az érzelmi oldalát nézte a dolognak: a gyereknek jobb, neki is jobb, nem magunknak vesszük, a gyereknek, megígértem, és kell, és ő akkor is, ha én nem, satöbbi. Én férfi vagyok, tehát érveltem: ne költsük el a tartalékunkat, vár még ránk egy hagyatéki eljárás, aminek nem tudjuk a költségeit, a rota vírus elleni védőoltást is meg kell venni, törlesztjük az autót, satöbbi-satöbbi. Életem párja értette ugyan az érveimet, de az érzelmei vitték előre. Azt javasoltam, spóroljunk nagyon, gyűjtsük össze az árát, közben próbáljuk meg eladni ezt, és ha úgy ki tudjuk fizetni, hogy nem kell a tartalékunkhoz nyúlnunk, megvesszük. Kárpótlásul felajánlottam egy új Converse tornacipőt nyárra, egyelőre ennyiben maradtunk.

Hírügynökségünk megbízható forrásból úgy értesült, a felek egyelőre nem kötöttek békét, de fegyverszünetet tartanak, és mérlegelik lehetőségeiket. Apa folytatja: 

- Az Elefáni pedig elmehet a francba, én értem, hogy megvettem, és azt is, hogy ők nem tudnak már mit csinálni a babakocsival, de kompromisszumképes voltam: levásárolom ott, elviszem, megmutatom, mérjük le, nézzék meg, satöbi. Nem értettem hozzá, ők adták el nekem, borzasztó a minősége, és alig fér bele a gyerekem.

Magát megnevezni nem kívánó informátorunk lapunknak elárulta, az ügyben várhatóak még fejlemények, de egyelőre nem lehet megjósolni, mik. 

Bryan Beersworth, Apa születik blog, Budapest. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr342922040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.05.22. 12:29:48

Tényfeltáró riporttal nem lehet vitatkozni:-)

//ötlet egy szülni ment ker.vezetőtől//
A felmerült problémát összeírni egy papírra.
Érzelmi, és vizuális indoklás nem probléma, de az hogy mikor vásárolt, mikortól,milyen rendszerességgel használt az nagyon fontos. Tényszerűen felvázolni a kerék kiesést, a pár hét tapasztalatát.Papírokat számlát előkeríteni!
Neten megkeresni a gyártót -és írni levelet. Tájékoztatót, hogy ez, meg ez történt itt-meg itt folyik az ügy -hogy tudjanak róla.

Befáradni a boltba -és jegyzőkönybe!!!( ez kötelezően tartandó vásárlók könyve mellet ) írni a bajokat (a papírra felírt,és otthon még nyugalomban összeszedett tényeket)
Jegyzőkönyvből készült másolatot hazavinni!
Ha kész - a vásárlók könyvébe is! bejegyzést tenni, arról, hogy jegyzőkönyv készült,és jelezni, hogy a vételár visszatérítését kérik.

Várni max 30 napot - átvenni a pénzt, és vásárolni új alaposan kiválasztott babjárművet!
Amennyiben nem rendezik a panaszt lehet írni panaszbejelentést az nfű-nek, és gyártónak is elküldeni.(lehet emilben, attól az hivatalosnak számít)
De szigorúan tények!!! semmi olyan, hogy szép nagy a Lili, meg másnak milyen jó.. stb.stb.

Mivel a babakocsi műszakilag nem megfelelő, és a bizalomvesztés akkora, hogy ezt a márkát, típust nem kívánják megtartani, így jogos az "elállás" a terméktől.Nem kell hivatkozni a 2 év garanciára( mindegy mi van írva a papírjára - Mo-on 2 év a kötelező a műszaki cikkeknél, de lehet több, ha gyártó pluszt vállal rá.)

Anyának Converse tornacipőt megvenni:-DD!!!

Amennyiben Lili szeret az oldalán, vagy hason aludni -a következő pár év csavargási-nyugalma miatt olyan babakocsit venni, amiben mindezt zavartalanul megteheti:-) vannak olyanok:-D

Riport folytatása kéretik...
süti beállítások módosítása