Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Kukucs

2011.08.19. 20:10 Bryan Beersworth

Ma itthonról dolgoztam. Egyszer rohant ki anyád és rámparancsolt, bármit is csinálok, azonnal tegyem le, és jöjjek azonnal. Így tettem. 
 
Reggel hatkor keltél, iszonyú korán, nem is akartál visszaaludni. Mivel tegnap este anyáddal Johnny Gold websorozatot néztünk, (pontosabban én néztem, és röhögtem rajta, ő pedig fogta a fejét, hogy mi ez a baromság) ezért hagytam pihenni. Én felkeltem, téged betettünk az ágyunkba anya mellé, hogy kettesben szundítsatok még. 
 
Nekiültem dolgozni. Tervezni, papíron. A munkám ezt a részét imádom, amikor nincs számítógép, nincsenek programok, e-mailek, semmi, csak a papír, a toll, és én. Utána persze jön a menetrendszerű monitornézés, ami közben támadott le anyád. 
 
Azt hittük, alszol. Csend volt a lakásban már egy órája. De nem. Odagurultál a kiságy széléhez, felhúztad a fejvédő paplant, ami az ágyadat öleli körül, és hallod, bambultál kifelé alatta. A rácsokon keresztül. em tudjuk, mióta csináltad ezt, de lehet, hogy már egy órája. Anyáddal rádnéztünk, te pedig a fejvédő alatt, a rácsokon keresztül vigyorogtál teli szájjal, pajkos nézéssel. 
 
El voltam olvadva. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr213165635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása