Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Zacc

2011.08.30. 20:18 Bryan Beersworth

Rövid hírek négy és fél hónapos korodból. 

Sudocrem

Popsikrém, de mindenre jó. Fontosnak tartom megörökíteni, hogy bármi bajom van, bekenem vele, és meggyógyítja. Kétezer forint körül van egy tégely, de négy hónapig elég volt - akármi van, kenem magamra, és meggyógyít. Egy csoda. 

Babakocsi

Rossz az első kereke, állandóan beakad, és nem bolygósodik. Dühömben majdnem belerúgtam ma vagy kétszer, de akkor anyád kinyírna. Keresnem kell egy ABC Design szervizt. 

Kávéfőző

Egy régi Severin márkájú kávéfőzőnk van, kábé húsz éves, most kezd tönkremenni. Anyád Nespressot akar, amit én nem szeretek, és drága is. Nekem az se baj, ha kotyogós, és nem köszön vissza, csak jó kávét főzzön. Egyébként csak hétvégente iszom kávét, mert reggel ti még alszotok, mikor én elmegyek itthonról, vagy ha hamarabb ébredsz, akkor anyád általában akkor kapcsolja be a gépet, amikor én a cipőmet húzom. Ettől kivagyok. 

Megfordulás

Tök vicces, hogy ha valaki jön feléd balról, akkor nézed végig. Elmegy a hátad mögött, és még nem tudod, hogy ha megfordítod a fejed, nézheted tovább. Kíváncsi vagyok, erre mikor jössz majd rá. 

Keresztelő

A negyedik pap sem jött össze, mintha el lennénk átkozva etéren. Halkan megjegyzem, hogy nagymamád halála után az összes vallás mehet a picsába, az összes istennek nevezett valakivel együtt, úgyhogy nem érzem magam túl motiváltnak, hogy megkereszteljenek, de neked erről nem kell tudni, téged nem kell amiatt büntetni, hogy én már nem hiszek semmilyen felsőbb erőben. Ha nagy leszel, majd eldöntöd, te miben hiszel, a lehetőséget, és a megfelelő nevelést meg fogod kapni. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr693191456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2011.09.02. 21:58:39

Sudokrém akkor mondd csődöt amikor majd jön a gyerek foga és olyat fosik, hogy véresre marja fenekét ... ekkor jön az állandó neugranormon.
(az én Lilimnek most jön 6 foga egyszerre, de olyan különlegesen, hogy kb. 5 égtáj boszorkánya lesz belőle..a gyerekorvos is feljegyezte.. őrlő fogak kint és metsző fogak még sehol... )

babakocsi... én nem vagyok jós, meg okos, de mindig mondtam, hogy olyat kell venni amit férfiak terveztek... az enyém nem is döglik be pedig ütve vágva van, és bírja .. legalább még két gyerekig.. a fiúk valahogy jobban tudnak a műszakiban..ez tény...
kv főző... ez szubjektív..én pl felkelek a férjemnek kv-t főzni, mert a gyerek 6.18-kor ébred... így 5.50-kor patent a dolog:-D

Megfordulás: mindjárt rájön... meg a többi anyámat -apámat bosszantó dologra is... addig örülj, míg nem mászik, aztán rémálom 3 éves koráig...

keresztelő: a jó kis nyaralás alatt kellett volna egy kis aranyos papot találni... vagy hagyjátok az egészet... vallási üldözöttnek lenni az olyan trendi... a gyerek még hálás is lesz érte - feltéve, hogy el megy ebből az országból:-DD
az Én Lilim majd azt választja amit akar... és ha kell már óvodába, vagy ált, iskolába máshová fog járni... az én "hitem" ezt javasolja... hagyjuk a dolgokat a maguk medrében....
süti beállítások módosítása