Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Smells like... Nehéz időszak, és ez még csak a hetedik hét

2010.08.29. 12:49 Bryan Beersworth

Tizenkét nap telt el az utolsó bejegyzés óta, a gyerek nő, a nő viselkedése pedig igencsak próbára teszi az idegeimet. Szagmánia, hisztik, fájú megjegyzések, hasfájás, és műtét jellemezték az elmúlt majd' két hetet. Nehéz volt. 

Ráadásul ennél csak nehezebb lesz. Kezdjük az elején. Megvan a gyerek fényképe, de kiderült, V bajban van, kórházba kerül miómával. Először nem mernek hozzányúlni, pár nap idegeskedés, hét elején műtét, sikeres, már otthon van. 

Ha C-ről kellene beszélnem, két választásom lenne. 1) órákat beszélek. 2) legyintek egyet. Viselkedését tökéletesen jellemzi a mostani állapot: reggel óta kimosott négy adagot, fél egykor még mindig köntösben van - ami szerinte büdös - de mást nem csinál.

Kitérő, szagok: mindent hatványozottan érez, naponta megkapom, hogy büdös vagyok, vagy poshadt, hiába mosakszom. De rossz szagú a konyha, a nappali, az autó, minden, nem használhatom az alig egy hónapja tőle kapott parfümömet, mert annak is rossz szaga van. Azt mondja, őt is zavarja mindez, de ez nem akadályozza meg abban, hogy rajtam töltse ki a baját, ha éppen emiatt van neki. És mindig van. 

Én mentem el reggeliért, meg is csináltam, kezébe adtam, hálából üvöltött egy sort, amiért szerinte rendetlenül hagytam ott a konyhát. Most másfél órája nem szólunk a másikhoz. Aztán majd kibékülünk, elmondja hogy szeret, és minden kezdődik elölről. Ez így megy két hete. Egyszer angyal, egyszer pedig sárkány, de a kegyetlen fajtából, és ez bármikor változhat. Gondolkodás nélkül emeli fel a hangját, és ilyenkor nem számít sem Isten, sem ember, ő a legnagyobb titkok tudója, mindent tökéletesen csinál kivéve akkor, amikor azért sír, mert nem csinált semmit. Elpityeredik az autóban azért, mert fáj a hasa, (ez másfél hete így van) utána tök jó kedve lesz, majd amikor szerinte máshogy kellett volna viselkednem egy közlekedési szituációban, üvölt mint a sakál, mint akinek elment az esze. 

Én elfogadom, hogy változik, és hogy fáj a hasa, felborultak a hormonjai, de azt nem, hogy minden percben rajtam verje el a port. Úgy gondolom, hogy ha mindig engedek, és lehajtom a fejem, megszokja, és az utána következő években természetesnek fogja tartani, hogy azt csinálhat, amit akar, és én ezt nem fogom engedni. Ha szomorú megvigasztalom, persze, hogy szeretem, de nem fogom engedni, hogy a fejemre nőjön, mert akkor végem lesz, mint a botnak. 

Megmondom őszintén, marha nehezen viselem. Én mindig is elfogadtam a kritikát, volt, hogy nehezebben, de most úgy érzem, mindent megteszek, ami tőlem telik. Lehet, hogy nem úgy, ahogy C várná, de akkor is. Cserébe pedig úgy érzem, nem kapok semmit, maximum egy pár órát, amikor nem ordít, és ezt tűröm a legnehezebben. Elvárja, hogy simogassam a hasát, hogy beszéljek a gyerekhez, de napi szinten bánt meg nagyon durván, hogy legyen így gyengéd az ember? Ráadásul egyszer szeretkeztünk, mióta tudjuk, hogy várandós. Mindezen túltenném magam, de velem ne üvöltsön, nem vagyok a kutyája, megmondom őszintén, szerintem ez még nem a hangulatváltozásos szakasz, hanem a puszta hiszti, amit az okoz, hogy várandóssága okán védettnek érzi magát, és úgy gondolja, neki most mindent szabad. 
 
Kellett a terhesnadrág, megvettük, kellett gyümölcs, megvettük, kellett kukorica, megálltam, megvettük, outletbe akart menni, elmentünk, Brendonba akart menni, ott voltunk, nem tud olyat kérni, amit ne teljesítenék, és az üvöltözés a hála és az, hogy felpörgeti magát és közli, egyedül neveli fel a gyereket, én pedig egy bunkó szarházi vagyok. Én pedig itt ülök a konyhában kétségbeesetten, hogy mi vár rám, én azt vártam, hogy tündököljön, boldog voltam, hogy megadtam neki azt, amire vágyott, de most attól tartok, kiszabadult a szellem a palackból, és teljesen elveszíti az eszét. 

Kedden orvos, a múltkor boldogabban készültem rá...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr372256206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása