Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Lázas várakozás

2010.09.30. 17:38 Bryan Beersworth

A nyolc hetes ultrahang előtt hagytam abba, megismerkedtem H dokival, ő lesz a nőgyógyászunk, nála születik majd meg a gyerek, ő V orvosa is, de azóta eltelt egy hónap, és azóta betöltöttük a 12. hetet.

Az egyik közösségi oldalon, igazi web2-es módon bejelentettük a baba érkezését. Nagyon trendi, mondhatnánk, ha valakitől ezt hallanám, kényszeredett mosollyal venném tudomásul, és magamban azt gondolnám, ez nem normális, de magunkra persze nem mondom ezt, mivel a közeli barátaink, és a családunk tőlünk tudta meg, és személyesen mondhatta, hogy: tetszik. 

Az elmúlt egy hónapban C kívül, belül változott. Kezd gömbölyödni a pocakja, én is egyre többet simogatom, és beszélek a babához, majd lesz még ez több is, idővel. A hetedik-tizenegyedik hét között szörnyű volt, ahogyan néha viselkedett. Válogatás nélkül ordibált minden hülyeség miatt, hol két szem morzsa, hol három csepp víz volt a casus belli. Jellemző dialógus ebből az időszakból: 

Moziba készülünk, a filmet C választja, előtte felteszek egy ártatlan kérdést: 

- Szívem, miről szól a film?

- Tudtam, hogy nem is akarsz eljönni rá!

Mire felfogtam, hogy mit mondott, már elkezdte a sztorit, hogy bezzeg, amikor én, és ugye, hogy ő mindig, és én soha. Ezt úgy egy hónapig jól viseltem, utána nem, a cérna sajnos pont a születésnapja reggelén szakadt el, megint valami marhaság miatt kezdett el kiabálni. A következménye egy hatalmas üvöltözés lett, amit részemről egész napos idegeskedés, részéről egy kiadós sírás követett. De végre kimondta, hogy úgy érzi, nem is akarja ezt a gyereket, az állapotosság nem olyan, amilyennek ő gondolta, rosszabb annál. Hányingere volt, és hasfájása, permanensen. Emiatt volt ideges, amit pech, hogy pont rajtam töltött ki, de az ordítozás után ezek eltűntek. Jellemző beszélgetés a veszekedés utánról: 

- Nem akarok felkelni az ágyból, mert akkor ideges leszek, és ordítozni fogok. 

- Akkor ne kelj fel. 

- Oké. 

Aztán szépe lassan a vihar is elvonult. Az elmúlt másfél hétben már nyugalom van, aminek rettentően örülök, mert a munkám igencsak stresszessé vált és nehezen bírnám, ha itthon nem lenne béke. De szerencsére most az van. 

A fenti megjegyzése azóta is foglalkoztat. Szerintem C remek anya lesz, törődő, gondoskodó, odaadó, felelősségteljes, csak még neki is el kell hinnie ezt magáról, és minden rendben lesz. Remélem. 

V kórházban, a miómát kivették, utána a méhét is, majd megint visszakerült, újabb műtét, felvágták keresztbe, kitakarítottak mindent, ami sok stresszet, és idegeskedést okoz a kismamának. 

Tegnap genetikai ultrahangon voltunk az Istenhegyi klinikán. 30 ezer jó magyar pénz volt, de cserébe kaptunk egy megnyugtató eredményt, három fényképet a gyerekről, és egy 12 perces filmfelvételt az ultrahangról, amit kiírtunk a leendő nagymamáknak. Az orvos tippje szerint lány, de ez csak tipp. C lányt szeretne, én fiút, a nevek már megvannak, az ordítozások úgy tűnik, véget értek, (ugye, véget értek?) így jöhet a második trimeszter, amit a rózsaszín köd időszakának szoktak nevezni. 

Remélem, nálunk is így lesz, mert nagyon ránk férne. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr882335169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása