Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Apa először fürdetett

2011.04.14. 21:40 Bryan Beersworth

Kislányom, te sírtál, apa pedig leizzadt amíg először megfürdetett. Úgy döntöttem, ez az én reszortom lesz, egész nap dolgozom, este nekem is jár fél óra kettesben a lányommal - de ehhez meg kell tanulni, mit kell csinálni. Mókásan béna voltam.

Nagymamád, Á nénéd és édesanyád szakértő társaságában - négy nővel a gőzben - kiadós ordítás kíséretében estem át az első alkalmon. Előre szóltam, hogy mindent én akarok csinálni, mondják meg hogy legyen, de nekem kell megtanulni ezt, ne vegyék ki a lányomat a kezemből még csak véletlenül sem, ebből az lett, hogy profi zongoristák nem játszanak úgy hatkezest, amit mi összehoztunk. De tiszta lettél és illatos, de addig még sok minden történt. 

Fürdővizet készíteni nem nehéz, csak el kell találni a megfelelő hőfokot. Dugd bele a könyököd, mondják. Beledugom, nekem kellemes, de a hőmérő kishíján szétolvadt. Becipeltem a kádat a szobába, három ajtón át, és az előzetes instrukcióknak megfelelően kivettelek az ágyból. Az első gond itt volt: a gyerek hason fekszik, hogy fogjam meg? Édesanyáddal ketten agyaltunk azon, hogy nyúljunk hozzád. Utána jön a nagyobb baj: le kéne vetkőztetni a gyereket. Gombok hátul, elől, mindenhol. Először a lábad szedtem ki, utána a kezed, majd áthúzta a fejeden - azt hiszem, de lehet, hogy fordítva, mert az én fejem sem tudom hol állt, amikor három nő volt egyszerre nagyon okos körülöttem, a negyedik pedig keservesen sírt, miután felébredt. 

Hat-nyolc perc alatt levetkőztettelek, biztosítlak, ennek töredéke alatt vagyok képes levetkőztetni a húsz év feletti nőket. Levettem a pelenkát, megtöröltelek, itt szartál be. Folyósat, büdöset, rá az alattad lévő ruhára, egyik kézzel téged tartottalak, a másikkal elvettem a tiszta szar ruhát, a lányok törölgették a pelenkázó szivacsot. Mikor mindezzel készen lettünk, pisiltél, rá a kezemre és az új ruhára, de legalább ezen is túlestünk már az első alkalommal. Zavaromban majdnem ráadom a pelenkát azelőtt, hogy megfürdetnélek. 

Innen kicsit összekavarodtak a dolgok. Azt hiszem, itt jött az olajozás, ezzel még nem is volt baj. Utána rosszul tartottalak a kádban, a víz felett voltál pár centivel, miközben fogtam a feneked, nem így kellett, a hónod alatt kell fogni, és bele lehet tenni a vízbe. Csodálkoztam, miért billeg a fejed, amikor szóltak a lányok, hogy rosszul foglak. Annyi apróságra kell figyelni, hogy borzasztó. Fél kézzel tartalak, másikkal mosdatlak, te sírsz, és rugdosol, én pedig parázok, nehogy kicsússz, a köldökcsonkod még nem esett le, az nem lehet vizes, a hajad is meg kellene mosni, sampont, fürdetőkrémet nem is használtunk, mert apa még balfasz. 

Na, tiszta a gyerek, maga a simogatás nem tart tovább két percnél, bár előkészületekkel együtt már túl vagyunk a negyed órán. Jön a hintőporozás, egyik kezemben a hintőpor, a másikkal kenegetem a nyakad, de te mozogsz, a hintőpor pedig száll, bénázok, a hajadon több a fehér por, mint bárhol máshol, anyukád belenyúl, a kezek összekeverednek, te ordítasz, a két idősebb nő pedig tanácsokkal halmoz el minket, teljes a káosz. 

A popsikrémmel a feneked lyuka helyett a partját krémeztem, egyébként kétszer annyit használtam, mint kellene. Rád adtam a bodyt pelenka nélkül, ha nem szólnak, úgy is maradsz. A pelenkánál fogalmam sincs melyik az elej, és melyik a vége. A végére teljesen elvesztem, a pizsamádat valahogy feladtam, mondták, hogy adjak sapkát a fejedre, amit sikeresen abszolváltam, de fordítva, mint kellene. 

A mérlegre fordítva tettelek fel, másodjára nem működött, harmadjára pedig a sapkádat alig tudtuk levenni. 

A harminc perces fürdetésből maximum kettőt voltál vízben, tizennyolcat az én szerencsétlenkedésem tett ki, tíz perc volt a vetkőztetés, olajozás, krémezés, öltöztetés, mérés. 

Azt hittem, ez egyszerűbb. Leizzadtam a végére, csurgott rólam a víz, de nem adom fel: holnap újra próbálom!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr652826911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillencs 2011.04.15. 07:36:20

Szia!

Ügyes vagy szerintem :) Egy titok,hogy elaléljanak a nők, a kicsik legtöbbször azért sírnak a vízben, mert nem látják és zsupsz egyszer csak hátoncsapja őket. Mindkét lányom hang nélkül pancsikált, mihelyt szemből, ergó hason raktam őket a vízbe úgy, hogy a kis arcukat mostam először. Egy próbát megér, mondjuk edzetek először szárazföldön. :)

kakaosbogre 2011.04.15. 13:30:13

30 perc? Az nem is rossz elsőre. Egy hét múlva már egész flottul megy, 2 hét múlva vérprofi leszel! :-)
Nálunk az első pár hétben pisilőbajnok volt a fiam. Szinte minden pelenkázásnál cserélhettük valamelyik ruhadarabját és/vagy egynél több tiszta pelenka is fogyott, mert mire rákerülhetett volna a tiszta, azt is lepisilte :-) Akárhogy takargattuk az érintett részeket textilpelussal, mindig megoldotta a dolgot. 1-2 másodperc alatt sikerült lepisilnie: magát és minket (testet és ruhát is beleértve), a pelenkázószivacsot, a pelenkázószekrényt, a tiszta és a koszos pelust, a padlót és szerencsés esetben a mellette lévő kiságyat is kicsit :-D Kedvencem az volt, mikor a rárakott, egyik oldalon már leragasztott peluson pisilt ki a másik, még le nem ragasztott oldalon! Szerencsére pár hét alatt leszokott róla.

IrishOak 2011.04.15. 15:04:55

Bryan; elismerésem!
Ilyen nehezített pályán megfutni a fürdetős kört "az "álmoskönyv szerint":-DD nagy bátorság:-D

Fürdővizet csinálni az első gyereknek nem egyszerű.Persze az okosok mindig tudják, hogy mikor jó a 'könyökvíz, de azt is meg kell tanulni. Pár hétig hőmérővel begyakorol, aztán menni fog a könyökölős verzió.

A sugárban 'fosika a spec lányszokás, a fiúk a kis répát használják céllövésre.
Kb 20-szor fosott le bennünket Lilka.De megcélozta a pelenkázó zsebét ,az apja ruháit, az én ruháimat, a fél méterre lévő fotelt, a szőnyegpadlót, és tettének megkoronázása képpen 8 hetesen a barátnőm 300ezer forintos szőnyegét.Mindent sikerrel abszolvált! A dokink -férfi létére-hunyorgó szemmel figyelte a 4 hetenkénti vetkőzést - ő aztán vér profi volt az elugrálásban:-DD

Amikor az én "uram vetemedett arra, hogy fürdessen előtte tartottam neki gyorstalpalót.
Vetkőzés : fentről-le öltözés lentől-fel
legutoljára a pelus, és aztán legelőször pelus.(A babák ugyanis abban a pillanatban eresztenek szelepről amint levegő éri őket a pelus bontásakor)

Olajozni- ósdi szokás,és veszélyes is, csak spec esetekben kéne.Popót kenni bátran- mindegy hogy sikerül. Panírozni alaposan, főképp a legelérhetetlenebb helyeken pl nyak, hónalj:-D

Mi csak ketten voltunk, én röhögcséltem, ő meg izzadt. aztán pár hét múlva már nem volt gond. Most meg legjobban az apja felügyeletével szeret fürödni... hiába no, ilyen a szerelem:-D
süti beállítások módosítása