Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Apa? Apa!

2011.04.19. 20:40 Bryan Beersworth

Avagy, így jártam apáddal. Vendégművész vagyok apa blogjában, ami nehéz feladat, főként, hogy amikor utoljára megjelenést biztosított számomra, az egy tragédia okán volt.
 
Most az ok Te vagy Lili, apa megkért, hogy foglaljam össze a veled való egy hetes tevékenységét, minden pozitívumot, és negatívumot számba véve. Mivel az írói szabadsággal én rendelkezem, ezért nem csak az itthon töltött egy hetet, hanem a születésed pillanatától eltelt időt elemezném.
 
Apa csodás társ, nincs más akire így tudnék támaszkodni, és számítani mint rá, amit a szülőszobán művelt pótolhatatlan, aztán a születésed után amikor hárman voltunk, és elért a felismerés, hogy családdá váltunk, nem tudnám mással elképzelni. 
 
Minden alkalommal fülig érő szájjal tapadt az üvegre amíg bent voltunk a klinikán, és nézett téged a kis műanyag Rolls Royce-ban amiben ki-be toltalak.
 
Aztán egy fél napot várt ránk a folyosón amíg a hazaengedő vizsgálatok folytak, és amikor a hordozót az üvöltő csomaggal a kezébe adtam, két méteresre nőtt, és úgy vitt ki a kocsiba, mintha akkor ütötték volna lovaggá.
 
Azóta sajnos még csak egy hétvégét voltunk együtt, meg az estéket, mert még nem engedték el szabira, de a következő két hét csak hármunké lesz (alig várom). 
 
Rövid bevezető után akkor rá is térnék apád apaságára. Csodásak vagytok együtt, kölcsönös szerelem, bár te ennek még nem vagy tudatában, de ha nagyobb leszel…
 
Én is szerelemes voltam az apukámba, de te még jobban az leszel, mert csodás apa, mindig félt attól, hogy nem lesz jó apa, de én az első perctől kezdve tudtam, hogy az. Ahogy hazaér, rögtön egymásra hangolódtok, ha sírsz megnyugszol, ha éppen csak nézelődsz akkor imádattal nézed őt.
 
Nem nézünk mindenféle szemetet a tv-ben, de amíg még nem voltál, közös program volt apával a Dr. Csont című sorozat megnézése, tegnap is úgy készültünk, hogy amire kezdődik, te már alszol, de helyette üvöltöttél (hozzáteszem, ritkán van ilyen, mert jó baba vagy), erre apa közölte, hogy adjalak oda neki, majd veled együtt bevonult a hálóba, nekem pedig utasításba adta, hogy nézzem a filmet, ennyi pihenés nekem is jár, ja, el is aludtam az első reklámnál, de te is, apa mellkasán.
 
Elgurult a gyógyszer a fönti toporzékoló kis görény kapcsán is (nem fogok virágnyelven fogalmazni, a gyerek egy kis görény, és kész), apa felment, és úgy helyre tette a faszit, hogy zengett a lépcsőház, többen kijöttek a folyosóra, hogy mi az ordibálás tárgya, de apa megvédett, téged, és engem is. Ilyen apára van szükség, nem beszari, életképtelen nyomira!
 
Összefoglalva ezt a bő lére eresztett tömény unalmat, amit itt leírtam, apa helyt áll úgy ahogy kell, fürdetésben, altatásban, büfizetetésben, anya kényeztetésében, csak ha valami feladatot elvállal, az még hagy némi kívánni valót maga után. Például ha kirakja a mosogatógépet, akkor a koszosat vissza is kéne tenni bele, szóval az adott feladatot hatékonyan kellene elvégezni, de erről apával majd egy hosszabb coaching alkalmával beszélek…
 
Puszi:
Anya

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr822840736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaTi 2011.04.20. 06:01:36

jaj de szép... örülök, hogy írtál. Minden jót nektek a babázáshoz. Ahogy olvastalak, eszembe jutott, amit régen mondtam: egy nő akkor teszi a legjobbat a gyerekének, ha megkeresi neki a legjobb apát.
Nekem rossz apám volt. Tudom, hogy tényleg ez a legtöbb, amit tehetsz a gyerekedért, ha jó apát keresel neki (ne értsetek félre, nem csak ez számít egy pasiban, de ez is nagyon sokat jelent) Bryan írásain érezni, hogy sokat vívódik magában, elég jól csinálja-e. Persze egy ekkora feladat megrémíti az embert. De éppen ebből látszik, hogy igyekszik, a vívódásaiból. Hogy jól akarja csinálni.
És eszembe jutott még, valahol olvastam régen egy sztorit: nőket kérdezgettek, mi volt a legszebb, amit a férjük mondott nekik. Jöttek sorban a válaszok, h szép a szemed, meg a hajad. És akkor mondta egy nő, h neki az volt a legszebb, mikor az éjszaka felsíró gyerek mellett azt mondta a férje: "aludj csak, majd én elaltatom" :)))

peto777 2011.04.20. 08:33:55

Szia C., jó olvasni téged is. :)

Apám T.M. Hesburgh szavait idézte, amikor ő már gondolt unokára, de én még nem: "A legfontosabb, amit egy apa tehet a gyermekeiért, hogy szereti az anyjukat." Azt mondta, a többi majd kialakul. És hogy ne kapkodjam el, mert nem az a jó társ, akivel tudok élni, hanem aki nélkül nem. Megjegyeztem, mert ritkán látok olyan jó családot, mint amiben felnőttem, ami nem látszatboldogság volt + egy gyerek (én), hanem 2 ember erős, szeretetteli kapcsolatára épült, ami a ti szavaitokból is érződik.
Engem sok nehézségen átsegít, hogy a gyökereim rendben vannak, és nem kell kitalálnom, hogyan legyen jó családom, mert láttam, csak tovább kell vinnem.

Szóval, Lili jó helyre érkezett, sok boldogságot nektek! :) Az én C-m mondja itt csillogó szemekkel, elérzékenyülve: jaj, biztos nagyon édes kislány, milyen aranyosak lehetnek ők hárman együtt, ezt is írd meg (mert nem tud magyarul). Megírtam. Már a reggelinknek is részesei vagytok. :)

IrishOak 2011.04.22. 12:42:53

Reméljük lesz majd írás többes számban is: "így jártam apátokkal" címmel:-D

Az a mosogatógép... ;-) az a hibás. Nem mosogat el rendesen- és még az után is ellenőrizni kell,hogy az ember megbízta egy egyszerű feladattal.
Mi ezzel úgy jártunk, hogy a "továbbképzés" olyan jól sikerült, hogy manapság én vagyok számon kérve, ha előjön egy csíkos pohár:-D ...már bánom, hogy ilyen alapos voltam - mert a fiúk nem felejtenek;-)
süti beállítások módosítása