Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Háború egy babakocsi miatt - 2. rész

2011.05.25. 22:00 Bryan Beersworth

Az előző rész tartalmából: Anya és apa vesz egy babakocsit, ami rossz. Az üzlet nem akarja visszavenni. Anya újat akar, apa nem, mert fogához veri a garast. A felek nem egyeznek. A következő izgalmas részben vidékre látogatunk. Vagy nem. 

 Ott hagytam abba, hogy ígértem C-nek egy Converse tornacipőt cserébe azért, hogy nem vesszük meg a második babakocsit újonnan. Azt hiszem, ezt hívják vesztegetésnek, de nekem nem jött össze: nem talált megfelelőt. Talált viszont a Vaterán használt babakocsit, állítólag nyolcvanból nézte ki azt az egyet, amelyik nekünk jó lenne. Fele annyiba fájt volna mint az új, ebbe belementem, annyiért ezt is el tudjuk adni. 

Minden szép és jó, olcsón veszünk új kocsit, mindenki boldog. A filmekben ilyenkor történik valami váratlan. Megcsördült a telefon, és a vonal túlsó végén lévő kismama közölte, hogy eladta ma azt a nyomorult babakocsit valaki másnak, aki elment érte. Úgy, hogy megígérte, nem adja oda senkinek szombatig. C sírt. Elkeseredett, mert megint nem lett új babakocsija, és összeveszett velem, hogy elege van, nem vesz több használt cuccot, (egyet sem vett eddig) nem köt kompromisszumot, megveszi az újat. Ebbe én nem megyek bele. 

Így nem marad más, mint a hirdetések turkálása, és ha jót találunk - ABC Design, Kobra, vagy Mamba - azt kapásból megvesszük, utána nem marad más, mint a mostani eladása, de azt már megoldom - elvégre is, ez a szakmám. 

A reklám után folytatjuk a negyedik résszel. 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr142932875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maccoy 2011.05.26. 10:36:43

helló!
régóta olvaslak, én is friss apa vagyok (nekem fiam van és lassan 3 hónapos), és tök hasonlókat élek(tem) át. :)
de szerintem túlreagáljátok ezt a babakocsi ügyet.
persze anya békességéért mindent ;)
a babakocsi legfontosabb tulajdonságai tapasztalatom szerint, hogy bolygó kereke legyen, lehessen a tolókart átfordítani, könnyen összecsukható legyen, és persze ne essen szét.
Nekünk egy használt giraffe clubos van, kölcsön kaptuk, tehát pénzt nem adtunk érte, és az áthajtható karon kívül mindent tud. és bőven elég. 2,5 hónaposan a gyerek már nem akar vízszintben lenni, hanem nézelődni akar. mózeskosarunk soha nem volt. a hordozó meg a hátsóülésen pihen az autóban. nincs nagykereke. a nagykerekű kocsi nem fér be a sedan autó csomagtartójába, a hatchbackbe meg elfoglalja az egész csomagtartót. volt ilyen is. 2 hétig használtuk, és megköszöntük.
üdv

és a legfontosabb, hogy anya jól érezze magát, mert ha nem, akkor a kicsi is nyűgös :)

VaTi 2011.05.26. 14:08:49

Szia Bryan! Ezek szerint még nem oldódott meg.. Ha esetleg szabad javasolni: mi két márkát néztünk ki baráti/rokoni ajánlások, illetve netes fórumokon vélemények alapján: Baby merc és Bergon. Ha ezekre a nevekre rákeresel pl a vaterán, egészen szép állapotúakat találni viszonylag normális áron, ti tudjátok, mekkora kerettel számoltok. Mi végül Bergont vettünk használtan. Azt előttünk két gyerek nyűtte + mi 11 hónapja és semmi baja, strapabíró darab. Szerintem olvassatok utánna, miket írnak fórumokon, milyen vélemények vannak a márkáról. Ha kinéztek egy típust, érdemes azt is megtenni, hogy elballagtok boltba, megnézitek, belepróbáljátok a kisasszonyt, majd hazavonultok és lecsaptok egyet neten. Sok sikert!

IrishOak 2011.05.26. 14:25:04

Converse tornacipőt a e-bay-en kell venni, nem ósdi szokás szerint a boltban:-D
Sajna már rég leszoktam a tesz-veszről, meg a Vateráról -pont a fent említett "magyaros" tapasztalatok miatt:-(De azért biztosan másnak bejön a dolog...
Mai vicces esetünk a férjemmel:
Lilim10 hónapos kora óta megy-mármint az utcán, és úgy általában. A gyerekorvos szerint most kb 2.5 éves mozgási képességével rendelkezik(17 hónapos ugye)
Mondom , hogy kell venni egy gyerekpórázt, mert életveszélyes módon rohangál a gyerek. (kiszalad az útra a parkoló autók közé,a biciklisek elé, beszaladgál a boltokba inzultálja az embereket az utcán-bár ezt mindenki jó néven szokta venni.Talán mert a olyan huncut, és nagy göndör hajával a mikrofonfeje olyan vicces a népeknek.)
Úgyhogy ma rendeltem Hong-Kongból katicának álcázott gyerekpórázt,(1860 ft-ért szállítással együtt)/ami később hátizsáknak használható/ még mielőtt valami nagy baj történne.

Erre "azuram: akkor a ha boltba mentek kikötöd a kutyák mellé, hogy kéregessen? :-DD

VaTi 2011.05.26. 20:41:43

@IrishOak: a férjem informatikus. Csoda, hogy wc-re nem neten jár, ha lehetne kivitelezni, megtenné. Szóval nálunk sokminden neten működik, a vásárlás szinte alap. A vaterával szinte csak jó tapasztalat van, szerencsére. Mondjuk akkor már morci voltam, mikor az eljegyzési köves gyűrűt is onnan akarta beszerezni, holott én már csodásan kitaláltam, hogyan fogok (a férfiak számára teljesen idegölő módon) rengeteg nyálat elcsorgatni gyűrűpróbák közben :)
De a gyerekcuc vásárlásokra nagyon bejött, járókától a zenélő-forgóig minden franc. Az a jó pl, hogy járókát úgy vettük, hogy gyakorlatilag tökéletesen új, mert a baba, akinek vették, nem szeretett benne lenni, ezért teljesen használatlanul eladták. De mivel nem boltból hozom el, így ugye már jóval kevesebbe kerül :)

kakaosbogre 2011.05.26. 22:11:16

@VaTi: Detto :-DDD Informatikus férj, sok netes vásárlás, de ha nem is a neten vásároljuk, akkor előtte a neten MUSZÁJ róla tájékozódni.
Én is rengeteg mindent vettem, veszek Vaterán, Teszveszen, Manducámat meg Expresszen keresztül szereztem, eladókkal csak jó tapasztalataim voltak. Akivel nem annyira, az a Magyar Posta. Úgyhogy ha lehet, akkor személyes átvétel, nagy értékűnél - a másképp nem oldható meg, csak postával - mindenképp biztosítás.
Hajrá a babakocsi vásárlással, szerintem még adjatok egy esélyt a használtnak, esetleg más márkákat is nézzetek.
Miénknek amúgy nagy a hátsó kereke, de egy gombnyomással levehető, ami a csomagtartóba tételnél fontos. Ráadásul felfújható, így jól veszi a szép "egyenletes" pesti aszfaltot. Mózest tényleg már csak alig pár hétig fogjátok használni, amit inkább nézzetek az a sportrész meg a hordozó. Mi mostanság azt használjuk nagyon sokszor a vázra csatlakoztatva, mert sokat megyünk ide-oda autóval és így az alvó gyereket egy mozdulattal átszereljük a babakocsira, fel sem ébred. És abból kilát, így elvan benne.

IrishOak 2011.05.27. 08:47:56

@VaTi: @kakaosbogre:

Ha már így megtárgyaljuk;-) az én férjem "rontja" a statisztikát- ő nem informatikus:-D ...de ha tehetné a wc-re is repcsivel menne:-)Nagy paypal használó;-) Én meg mivel -szerinte mindig ráérek- várhatnám itthon a futárt.
Ezeket a licitálós oldalakat sokat néztem amíg növekedésben volt a hasam.
Igazából nem akartam semmi különöset így csak ágyat, pelenkázót meg babakocsit kerestem-volna.

Aztán győzött az IKEA. onnan van ágy, ami jól kombinálható, meg a legolcsóbb pelenkázó.Babakocsit egy ismerőstől kaptunk -épp mentek haza Amerikába, és így legalább nem kellett a konténerbe pakolászni. No azt is pár hétig használtuk, azóta már egy fiúcska növekszik benne.A pelenkázót is odaadtuk, mert nem éreztem szükségét plusz veszélynek.

Ha eszembe jut valami persze nézelődöm, de valahogy nekem nem jött be eddig. Ha valami mégis jó lett volna -más vitte el.Nem is olyan a valóságban, más baja is van mint amit írtak, stb.Olyan lényegtelennek tűnő, de mégis picit bosszantó.Kb 10 után az ember legyint és keres máshol.Persze, ha nem kell semmi akkor van olyan amit szerettem volna:-DD de ez Murphy bácsi:-DD

Igazából a keleti régióval szeretek üzletelni:-) azok kezüket-lábukat törik,mindig válaszolnak az emilre,és mindig küldenek valami pluszt is, még ha csak 2 dollárért vásárolok is:-)Ha meg a legkisebb panaszom van- már küldik is vissza a pénzemet, meg egy új terméket. Komolyan mondom nagyobb vásárlói kultúrájuk van, mint az eu gyakorlat.
csajok: parfüm, kozmetikai cuccok, meglepik egyebek : strawberrynet.com :-D a lányom találta már jó pár éve... ;-)

Bryan Beersworth · http://apaszuletik.blog.hu 2011.05.27. 11:27:45

Ebay laza, most vettem egy dollárért pin up girl-ös matricát ingyen szállítással.

peto777 2011.06.04. 22:04:17

No kérem, ma sikerült élőben tolnom egy babakocsit (gyerek is volt benne), és mondhatom, ennél könnyebb volt az, mikor először ültem nagymotoron. Nem értem, hogy a bolygó kerekek miért mennek össze-vissza, csak arra nem, amerre tolom.

Azt se értem, hogy miért a negyedik rész jön a poszt 2. része után. :))

kakaosbogre 2011.06.09. 10:32:44

@peto777: Peto, ez így van elsőre, bolygó kerekeket meg kell szokni. Ha kicsi helyen van az ember, akkor nagyon jó, mert gyakorlatilag 1 helyben körbe tudja velük fordítani a kocsit, pl boltban, de ha hosszan megy egyenesen az utcán vagy a parkban, akkor inkább nehezítő tényező. A mi kocsinkon 1 gombnyomással lehet fixálni a kerekeket, ha olyan terepre megy az ember, ahol hátrány a bolygósított kerék. (Mondjuk én most már úgy megszoktam, észre sem veszem.)
[OFF] Hogy vagytok? Nászút? :-)

peto777 2011.06.09. 19:07:52

@kakaosbogre:
Mondtam, hogy inkább elvinném a kiscsajt motorozni, de leszavaztak, pedig van hordozókendőjük, meg hideg se volt.
Nászút megvolt, minden ok. Amikre meg azt hittem, a nyarunk rámegy, már szépen alakulnak.
süti beállítások módosítása