Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Hurrá, nyaralunk - de gyerekkel ez sem egyszerű

2011.07.03. 23:48 Bryan Beersworth

Két hétig lesztek anyával a Balaton partján, ebből egy hétig én is ott leszek, a második héten már dolgozni fogok, és egyedül tartom a frontot itthon - van egy sejtésem, hogy kevesebbet fogok aludni, mintha veletek lennék. 
 
Olyan nincs, hogy ingyen nyaralás. Hiába olyan kedves valaki, hogy meghívjon magához, az ilyen pihenés lehet olcsó, de ingyenes nem. A táska azon rekeszébe, ahová korábban az alkoholt pakoltam, most a popsikrémet, és a pihenőszőnyeged rakom, az autó csomagtartója tele lesz a babakocsival, a kiskáddal, az utazóággyal, és rengeteg, számomra ismeretlen, ám rengeteg helyet foglaló kacattal. 
 
Kezdjük az utazóággyal. Kaptunk egyet, egy brevi márkájút, ezt a nevet most hallom életemben először. Édesanyád közölte, hogy kell hozzá matrac, alig nyolcezer forintba kerül, én pedig kiakadtam, hogy a francnak kell ilyen, miért nem alhatsz az ágyba hajtogatott pokrócon - anyád szerint azért, hogy ne legyél gerincferdüléses, szerintem ez hülyeség, és megint minket akar lehúzni a gyerekcuccokat gyártók gyalázatos, gyomorforgató kompániája, akik válogatott baromságokat találnak ki, és gyártatnak le kínai droidokkal azért, hogy egy vasam se maradjon hónap végére. 
 
(Két hónapos gyereknek gyártanak rágókát, amit szépen a kezedbe veszel, és rágsz. A hülye szülő megveszi, hazaér, a homlokára csap, és rájön, hogy a poronty még nem is tud fogni. Megszívta, de megnyugszik, mert csak ezer forintba került. Jövő hónapban megveszi a három hónaposnak valót, de az még nem kell, aztán a négy hónaposnak. Az ezer forintos kacat már háromezerben van. És úgyis megveszi, mert a gyerek az első. Ritka hülye lesz az ember, ha gyereke születik.)
 
Vissza a tárgyhoz: jövő héten indulunk! Eddig hogy volt? Felkeltem reggel, bepakoltam két fürdőgatyát, pár pólót, egy tusfürdőt, ha jó kedvem volt egy pulóvert, a maradék helyre a piát, és usgyi. Most hogy fog kinézni? Két nappal korábban listát írunk, (anyád egy hete megírta már...) halomban áll a nélkülözhetetlen cucc a pelenkázáshoz, etetéshez, sterilizáláshoz, fekvéshez, nézelődéshez, tizenöt garnitúra ruha, bébiőr, légzésfigyelő, harminckét darab textilpelenka, nyolcszáz faktoros naptej arra a két percre, amíg napon leszel, UV szűrős esernyő a babakocsira, és a drukk, hogy hogy fogadod majd az új helyet, mennyit alszol majd éjszaka, nem leszel-e beteg, és anya tud-e pihenni veled, vagy ugyanaz a mókuskerék vár rá ott is, mint itthon. 
 
Három nap készülődés, egy nap pakolás, de remélem, jó értelembe véve lesz felejthetetlen az első családi nyaralásunk. 
 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr283036302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.07.05. 21:49:55

Ez nagy kaland volt anno nálunk is. Anya (én) a logisztikai és hadtáp menedzser. Autó dugig pakolva, ajtaja betuszkolva. Apa rezignáltan kérdi: Ó, hát el is költözünk? Aztán jó lett, hogy kimozdultunk. :)

C-nek: ósdi duma, hogy minek ez a sok kacat, meg mibe került... Már az apámtól is ezt hallottam, mikor az öcsém volt kicsi. Látszik, hogy genetikusan örökítik tovább a parát. :)

peto777 2011.07.06. 07:56:40

@greentara: Az okokról itt egy jó kis video, csak szólok előre, hogy humorista, de nagy okosságokat mond. :) www.youtube.com/watch?v=K9yXyy5FNRM&feature=player_embedded
A "semmi doboz" sokszor megmenti az emberiséget a kihalástól.

IrishOak 2011.07.06. 11:26:15

Nagyon húzós kisgyerekkel elmenni bárhová. Főleg, ha 'ottalvós a buli:-))

Az utazóágyba tényleg kell betét, de én ezt igazi fekvőbetéttel oldottam meg:
(most épp akciós a yisk-ben) egyébként arany árban mérik.

a kiságy ugye 70x160 as(csak gondolom, mert majd mindegyik ilyen)
no akkor kell venni egy 140x200 as fekvőbetétet az most 4300 ft-és pár évig jó lesz az utazóágyba utána meg a gyerekszobába fetrengeni. Duplán hajtva príma!

Ami még nagyon nagy segítség volt,mert én nagyon háklis vagyok a higiéniára: a sterilizáló folyadék ez brendonos(ott a legolcsóbb) és egy hűtőtáska! Amiben védve van az itóka a tej,(később a kaja) és nem melegszik fel, és nem hűl ki, nem mászik bele állat, és nem lepi por.

Én egyedül menetem Lilivel egy hétre a barátnőmhöz... Csak a gyerek nőtt nagyot a jó levegőn aludva ;én hulla fáradt voltam mire hazaértünk:-)) melósabb mint otthon:-D

IrishOak 2011.07.08. 14:26:09

@peto777:

Ez a videó...ez kész!!!:-D

Amint alábbhagyott a vinnyogva röhögése, elgondolkodtam, és meg kell állapítsam . Ez egy dokumentum "játék" :-D

A semmi doboz a legnagyobb -jól tippelek?
Aztán a foci, a sör, és hasonlók követik -nagyságban.

IrishOak 2011.07.08. 14:39:45

Carpy ; fényvédőt nehogy elfejtsetek!

Hosszas kutatás után ráleltem a Bioderma Photoderm kid-re (ezt használjuk már tavaly óta, amikor is még nagyon pici baba volt a Lilim)Csak patikában van, de most épp akciós,és ha van egészségpénztári kártya akkor arra is vehető (de csak a babáknak való)

Ha keresgélni akarsz, akkor Az SPF és a még fontosabb PPD jelzőt nézzétek. Ezeknek kell minél nagyobb számot tartalmazni.
Hétfőn úgyis Lili névnap van, apa megveheti névnapi ajándéknak - most adnak hozzá egy sok ezer forintos ápolókrémet is;-)
Le ne égjen - mert árnyékban is hat az uv-b, ne feledjük!

peto777 2011.07.08. 17:10:02

@IrishOak: A semmi doboz a No1. ! A „nincsenek életjelei, mégis él” életmentő dolog, a likvidálása válóok lenne. Gyakorlás nélkül, elsőre tudtam produkálni, és ebből a videóból tudtam beazonosítani, addig bambulásnak hívtam. Foci helyett nekem autók, és a sör ma már mértékkel. :))

A sör kiskátéja egyébként ez: pctrs.network.hu/clubpicture/4/1/4/_/i_love_beer_414929_64693.jpg
Van néhány kép köztük, amit én sose tettem, de nem nevezem meg őket, mert az új kommentelős törvényt még nem olvastam, és nem akarok bűnözni. De, ezt szabad biztos: kövér nőket sose láttam soványnak, ha söröztem.

Carpi 2011.07.10. 11:06:12

@IrishOak: Köszi, tettem el, mi BABÉ-t vettünk 50+. :)

IrishOak 2011.07.11. 13:36:53

@peto777:

Igazi ZEN mester minden pasi ... ez egészen biztos:-D

A söröst megmutattam a férjemnek:-D Állítja ő is, hogy van benne olyan ami "nem is úgy van":-DD

IrishOak 2011.07.11. 13:37:52

@Carpi:
;-) ügyes, gondos anyuka!
süti beállítások módosítása