Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Egy éve indult a projekt

2011.07.04. 01:08 Bryan Beersworth

366 nappal ezelőtt olvastam egy cikket arról, hogy fogy a magyar, este már az első gyerekcsináló alkalom után ültünk a Pastramiban, és néztük a foci vb-t. Rövid visszatekintő következik. 

Aznap reggel nem úgy keltem, hogy gyereket csinálok. Érlelődött már a gondolat, ezt tavaly le is írtam, de nem indult úgy a nap, hogy este belevágok a közepébe. Kellett az a cikk, és kellett az a család is, akiket láttam. A három elegye okozta azt, hogy este megtörtént az első, védekezés nélküli szex. C sírt, többször is. Először akkor, amikor megtudta, mi következik, mert nem jelentettem be, hogy szívem, most nem húzok zoknit, csak belekezdtem, pár perc múlva tartottunk egy rövid szünetet, mert akkor is eltörött a mécses, és a végén is volt könnyezés. Én határozott, gyengéd, és magabiztos voltam - tudtam, mit akarok, és azt is, hogy mi kell hozzá. Ráadásul marhára élveztem, hogy nem kell védekezni. 

Az első alkalom olyan hatással volt ránk, hogy nem találtuk a helyünket itthon, mégsem akartunk leülni a TV elé, inkább elmentünk vacsorázni a Pastramiba, Óbudára. Mivel aznap este volt az Uruguay-Ghána vb meccs, a tizenegyeseket ott néztük meg. Jó nagy kerülővel jöttünk haza, mert kíváncsi voltam, milyen a nullás keleti szakasza - hosszú, döcögős, unalmas, így C, aki akkor még se feleségem, se menyasszonyom nem volt, el is aludt. 

De itt még nem volt fogantatás, arra pár napot még várni kellett. Isteni szerencsénk, hogy csak annyit. 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr213036379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Risooth 2011.07.04. 12:35:34

Na megérte megszólalni, 3 új post :D
mondjuk pont az ilyeneknél, mint ez, mindig arra gondolok, hogy milyen lenne ezt a saját apámtól olvasni, hogy hogyan szexeltek engem a világra... Lilinek lesz mit feldolgoznia 18 év múlva :)

peto777 2011.07.04. 19:33:47

@Risooth: A feldolgoznivaló mennyiségét nagyban determinálja az, hogy milyen lesz Bryan-ék kapcsolata Lilivel, és azt nem tudom elképzelni, hogy autoriter vagy távolságtartó szülők lesznek.
Hanem szerintem Lili belenő abba, hogy nincsenek tabuk, beszélni fognak a korának megfelelő módon ilyenekről is. Akkor túl nagy sokk nem fogja érni felnőttként az apja blogját olvasva se. :) Részleteket nem fog kérni, a gyerekeknek furcsa arra gondolni, hogy a szüleik szexelnek, mégha tudják is.
Asszem IrishOak írta régen: "Kezdd úgy, ahogy folytatni szeretnéd!" Ez nagy igazság e témában is...

2011.07.05. 22:19:37

Az évfordulótokra soxeretettel, koccintás helyett egy kis humor:
A feleség odabújik a férjéhez:
- Drágám, súgj a fülembe valami állati mocskosat!
- Konyha...

IrishOak 2011.07.06. 11:29:59

...egy év, és kifordul a világ a négy sarkából:-))

Egyébiránt a kezdetektől gyakorolt őszinteség nagyon gyümölcsöző lesz a gyermeknél... tudom lepróbáltam:-D Az elején az intimebb témáknál azt gondolja az ember, hogy szemérmesnek kellene lenni, de a kezdeti (szülői)tanulási nehézségeket a gyerek már elég korán visszaigazolja. Abszolút pozitívan:-))
süti beállítások módosítása