Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Két világ, ami ugyanaz, de sokszor mégis más

2011.08.12. 22:02 Bryan Beersworth

Édesanyáddal kicsit más világban létezünk most, és ez a rendszeres esti beszélgetéseink alkalmával látszik igazán. 
 
Este nyolc körül lefektetünk, a fél nyolcas fürdetés lassan háromnegyed nyolcra csúszik, de néha nyolc óra is van, amikor víz ér. Aztán szopizol a sötétben, és elalszol - hol könnyebben, hol nehezebben. Mi pedig megyünk a konyhába, hogy a bébiőrrel hármasban kicsit egymással is foglalkozzunk. Hol többet, hol kevesebbet töltünk el itt, múlt héten többször is éjfél körül jöttünk be hulla fáradtan, miután négy órát dumáltunk a világ nagy dolgairól. 
 
De nem mindennap van ez így. Van, hogy én újságolnám, mi történt velem napközben, mit tanultam, mit tapasztaltam, mit értem el, de észre kell vennem, hogy anyádat marhára nem érdekli. Pici odafigyeléssel rá lehet jönni erre, a lényeg, hogy amikor beszélsz, ő mondat közben, lélegzetvételkor, vagy a gondolat végén valami teljesen másról kezd el beszélni. Valahogy így:
 
- Képzeld, kitaláltam valamit ma odabent, amit így, és így oldottam meg, tök jó volt. 
- Ja, mi is tök jót shoppingoltunk ma a gyerekkel. 
- Olvastam ma a neten, hogy mit művelnek ezek a kis taknyosok Londonban, rájuk férne némi gumibot. 
- Sz itt volt B-vel tegnap, tök jó volt a kisgyerek cipője, Lili is kapott egyet, azt se' tudom, mikor adom rá.  
- Találtam egy új zenét, érdekes módon popzene, Lady Gaga új száma, nagyon tetszik. 
- Akkorát szart ma a gyerek, hallod, a háta közepéig szarta össze magát. 
- Figyelj, szerintem te ma nem figyelsz rám. 
- Fú, tök kényelmes az új nadrágom, kár, hogy nem vettem hosszabbat. 
 
Mit lehet tenni ilyenkor? Idegeskedni kár, veszekedni méginkább, aznap este ezt dobta a gép. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr13149889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

több biztosító 2011.08.12. 23:49:28

Ebból többet is ki lehetett volna hozni, kár, hogy csak ennyire futotta.

peto777 2011.08.13. 22:00:26

Ezt a mondatot az egyetemen hallottam egy vizsgán, de ott volt standard követelmény.

Bryan, indexet elő, leülhetsz... :))

Risooth 2011.08.16. 23:48:10

El vagyok keseredve. Hetente egyszer posztolsz, és akkor sem tudunk meg szinte semmit. :( én meg frissítgetek naponta többször... Remélem azért nincs nagy baj!
süti beállítások módosítása