Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Apa először vett babát a kislányának

2011.09.26. 20:19 Bryan Beersworth

Én vettem, én vettem, én bizony megvettem. Én, aki három hétig voltam magam alatt, amikor kiderült, lányom lesz. 
 
Ma is csak fürdetésre értem haza, és jó volt látni, hogy felvidultál, mikor beléptem az ajtón. Már reagálsz rám, örülsz nekem, anyád persze meg fog kínlódni veled amíg elaltat, de ettől függetlenül marhára örülök annak, hogy kapálódzol, integetsz, mosolyogsz még akkor is, ha egyébként nyűgös napod van. 
 
A Déli pályaudvarnál szálltam fel a metróra, ott láttam meg az egyik újságosnál ezt a babát. Régi idők babái a nevük, szép ruha van rajtuk, kétféle volt, azt hoztam haza neked, amelyiknek nincs ki a fedetlen válla. Olyan régimódi lettem, hogy én is röhögök magamon.
 
Azért kaptad, mert majd ezeken szeretném neked megmutatni, milyenek voltak a nők akkor, amikor még tényleg nők voltak. Amikor a család volt a fontos, és nem a JOY napokat várták, hogy shoppingolhassanak a plázában. A lényeg, hogy ezeken a szép rakott szoknyás babákon keresztül ismered majd meg, mekkora különbség van az igazi, vonzó nők, a magukat kanok elé vető cafkák, és az idióta feminista libák között. 
 
Úgy hoztam haza este a metrón, mintha kitüntettek volna. Többen megnézték a kezemben a cuccot, én pedig büszke voltam, hogy a lányomnak viszem. HOgy nekem lányom van. Fura módon vártam a reakciókat a kezemben lévő babára, ami amúgy a tiéd, érdekes érzés volt, mert egyébként nem nagyon érdekel, mit gondolnak az idegenek. 
 
Mindezt tíz hónappal azután, hogy betegre aggódtam magam amiatt, hogy lányom lesz. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr893258619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaTi 2011.09.28. 06:04:26

Hehe. Az jutott eszembe, mikor a férjem anno kijelentette a gyerek születése előtt, hogy csak azért mert lány lesz, nem kell állandóan rózsaszínbe öltöztetni majd. Ebben egyet is értettünk, krémsárga, almazöld és egyéb semleges színű ruhákat vettünk. Aztán lehetett vagy 2-3 hetes a kölök, mikor megjegyezte az apja: hát ahhoz képest, hogy lány, nem adtál még rá semmi rózsaszínt...És venni kellett neki csajos ruhákat :)
Babák: én a lehel piacon találtam (de biztosan máshol is van) olyan babákat, amik puha anyagból varrottak, igazi hangulatos szép pufi babák nagy szemekkel. Seemi műanyag rajta, ami megnyomhatja vagy lerághatja. A lányom 15 hónapos és azt vettük észre, hogy elkezdte lejátszani rajta, ami mi csinálunk vele: puszilgatja, simogatja, ringatja, altatja (még dünnyög is neki), eteti, itatja. Eszméletlen...
Egyébként meg: lányos apák, ahányat látok, csak úgy dülled a melletek a büszkeségtől, hogy az ÉN LÁNYOM! Ennél meghatóbb nincs is...Jó ezt látni :)
süti beállítások módosítása