Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Elraboltak egy lányt

2012.07.12. 14:31 Bryan Beersworth

Lányom, nyár van és uborkaszezon, így a hírek tele vannak egy lány elrablásával. Szegényt már nem találták meg élve, 25 évesen hiába várták haza. A hír borzasztó, ha az apa szemszögéből nézzük akkor is: nevelt valakit, akit elvettek tőle. Nem hiszem, hogy agresszió nélkül képes lennék feldolgozni ezt. 

Sok lányt rabolnak el, sok gyerek tűnik el, megmondom őszintén, én becsukom a szemem és elfordulok. Túl sok rossz van a világban ahhoz, hogy mindennel foglalkozzunk, én nem vagyok sem Teréz anya, sem gazdag amerikai nagybácsi, szóval gonosz vagyok, és önző: nem fogadok örökbe kutyát, az én jótékonyságom annyi, hogy az adóm 1+1%-át odaadom valakinek. 

De ez a hír annyira az arcunkba van tolva, hogy tegnap este kicsit elgondolkodtam rajta, hogy vajon mit tennék, ha ez előfordulna velem. Nem tudom, hogy lehet ép ésszel elviselni, ha valaki gyerekét megölik. Nem tudom, képes lennék-e feldolgozni. De most úgy érzem, hogy a bosszú lenne az, amelyik életben tartana. 

Szerintem annyit mondtam volna a sajtónak, a rendőröknek, mindenkinek, hogy a gyilkos imádkozzon, hogy én hamarabb meghaljak, mint hogy ő szabadul. Mert ha én még élek, amikor az a tetű újra szabadlábra kerül, én biztos, hogy megkeresném, és addig kínoznám, amíg nem rimánkodna a haláláért. Kiskéssel nyiszálnám le a lábujjait, fúrógéppel lyukakat fúrnék a térdkalácsába, minden beteg, alja perverziómat kiélném rajta egy elhagyatott raktárban, ahol biztosan nem hallanák azt, hogy napokig üvölt. És fájdalmamban magasról leszartam volna, hogy ki mit gondol, és lenne-e következménye. Mi van, ha van? Kit érdekel, annál már nem lehet rosszabb...

Persze mindez csak gondolat, nagyon remélem - és ajánlom mindenkinek - hogy nekem soha ne kelljen ilyenen gondolkodnom. Őszintén sajnálom a történteket és minden ilyet, nem csak ezt, mert ami most mindenhol olvasható sajnos csak a jéghegy csúcsa. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr194648601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IrishOak 2012.07.12. 17:42:36

A fb. tele van olyan lányok képeivel akiket a család keres.:-(
Az elmúlt ősszel az én 25 éves lányomnak is nyoma veszett egy vasárnapi hajnalon.A belvárosból indult haza.Dél körül hívtam és a telefonját egy szerbül beszélő vette fel.aztán megszakadt, és amint visszahívtam már ki volt kapcsolva.A férjem be a rendőrségre hogy bejelentést tegyen.Aztán végigjárta az utcákat,megkérdezett mindenkit.Még a bokor alatt szundikáló hajléktalant is.
A rendőrség 72 óráig nem! tesz semmit!!!! nem nézik meg a kamerákat,nem kérdezik ki a szórakozóhelyek pultosait, nem járőröznek, de ki sem adják a járőröknek, hogy ha látnák tudjanak bármit csinálni. Estére előkerült... én azt senkinek nem kívánom amit egy napig megéltem:-(

De kérdem én: ha ebben az esetben is minden "szabályosan" történik, akkor még csak most kezdenék keresni a lányt...és addig mi van? Mi van a naponta eltűnő lányok fiúk szüleivel? Mi lesz azokkal akik nem rendőrlányok? Azok nem lesznek meg soha?
Soha nem fogom elfelejteni azt a sanda mosolyt -a 9ker rendőröktől amit akkor mértek rám amikor aggódóan a megkerült gyerekkel bementünk, hogy megvan... az volt a reakció: hja 16 felett az eltűnt lányok 2-3 nap múlva meglesznek, persze sokan nem,azok "csúnyán" végzik. Pedig minden szülőnek a saját gyereke a legfontosabb -még akkor is ha felnőtt és csak bulizott hajnalig a haverokkal!

mire leírtam, épp szólt hozzám a gyerek: most volt bent a rendőrségen egy kollégájának(nem m.állampolgár ellopták a táskáját és feljelentést tesznek) Ha már ott van legyen hatósági tanu, és olvasson fel egy jegyzőkönyvet: egy 13 éves kislány megerőszakolási ügyében... ez a mai cudar valóság:-((

Bryan Beersworth · http://apaszuletik.blog.hu 2012.07.13. 09:40:27

Gyerekkoromban anyámék azt sem tudták mikor és merre járok, de biztos volt, hogy max én tehetek kárt magamban. Manapság sajnos ez nagyon nincs így...

kaaen 2012.08.12. 15:28:32

Lányos apukaként borzalmas volt ez az eset.Főleg a média is rátett egy lapáttal, valószínű a lány munkája miatt.Bennem is a bosszú működne, de remélem ez soha nem fog kiderülni.

u.i:
Remek hogy megint írogatsz:)
süti beállítások módosítása