Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Megy az ordítás

2011.04.09. 10:59 Bryan Beersworth

Telenofon beszéltünk, édesanyád szerint szomjas vagy, és víz kell neked, úgyhogy eddig néztem nyugodtan Forma 1-et, most indulok befelé a kórházba, viszem az ellátmányt.

Úgy üvöltöttél a telefonba, hogy anya egy szavát sem értettem, fülsértően tudsz sírni, nagyon furcsa még... Eddig megszoktam, hogy ha anyával beszélek értem amit mond, és mindig idegesített, ha egy gyerek beleordít a vonalba, mikor beszélek valakivel. Régen dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton, és ez kiakasztott. Beszéltem valakivel, és közben hallgattam, ahogy a gyereke ordít. Utáltam. Ma ugyanez volt, csak az enyém ordított. Ezt is utálom. :)

 

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr842811565

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szitakötő | 2010-9 | TAVASZ 2011.04.10. 23:36:02

Szitakötő folyóirat lapozható változata

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.04.10. 09:30:55

"Ma ugyanez volt, csak az enyém ordított. Ezt is utálom"

Nna. Alakul ez... :)

IrishOak 2011.04.10. 13:06:06

Egy 50 órás baba nem szomjas...hanem éhes, főleg hogy szép súllyal született.Inkább anyának van szüksége kis vigasztalásra.:-) Most jön a tejbelövellés,és az baromira fog fájni.Egy dolgot kell csinálni, minél többször cicire venni a babát.Közben meg masszírozni, és masszírozni hónaljban is:-D Ezek a nyirok cuccok tudnak feszülni piszokul.
Minden támogatás a kismamáé, mert nem egyszerű vágott bugyikorccal ugrabugrálni.(majd a varratcsippentés után frankó lesz;-)
Ha kell tea, vagy tápszer azt a csecsemős nővérektől kell kérni, még túl steril a bélszerkezet, hogy csak úgy babvízzel itassák.
(Egyébként az újszülöttek tudnak pohárból inni, és kanállal enni.)
Anyának tessék vinni a kedvenc sütijéből - de azonnal:-DD

peto777 2011.04.10. 15:45:42

Még nincs gyerekem, és nem Mo-on élek, lehet, ezért nem értem, miért otthonról kell bevinni valamit a szülészetre, nem egy luxus kérésről van itt szó. A kisbabás barátaink szerint egynaposan nem szomjas, hanem éhes a gyerek - tolmácsolom ugyanis a blogodat szóban, nekik is tetszik.
Az ordításról:
Laktam már újszülött falszomszédságában, hááát, barátom, ne tudd meg... és nem lehetett megszokni, mint egy vonatzajt...
Pár nap múlva majd azon aggódsz, hogy mit tehetnél a gyerekedért, ha üvölt. Addig meg aludj sokat előre, örülj, hogy még lehet, ne a tévét nézd! :)
süti beállítások módosítása