Apa születik

2010-ben meghoztam életem legfontosabb döntését. Ez arról szól, hogyan viselem a következményeit. A blogot a gyermekeimnek írom, majd egyszer megmutatjuk nekik.

E-mail

Ha megmondanád a magadét, vagy van egy jó tipped: apaleszek @ freemail.hu

Utolsó kommentek

  • : @kacsa.: Maximálisan egyetértek a hozzászólásoddal. (2017.01.20. 03:52) Születésnapok
  • : @Pic: Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Az egyszerűbb sok esetben több. (2017.01.20. 03:50) Születésnapok
  • Bryan Beersworth: @Hizdahr zo Loraq: Ettől aztán ne, lesznek ennél cifrább sztorik is, mindig az a lényeg, hogy tudj... (2017.01.19. 14:50) Születésnapok
  • kacsa.: @sony: Lehet, azóta változott a világ, de nekem soha nem szerveztek a szüleim születésnapi zsúrt, ... (2017.01.19. 14:23) Születésnapok
  • neduddgi99: @Kovácsné: Tökéletesen igazad van, érdemes megnézni az "Aranyélet" első évadád, az tökéletes korra... (2017.01.19. 14:16) Születésnapok
  • Utolsó 20

Frankón elbeszélünk egymás mellett

2011.06.24. 21:55 Bryan Beersworth

Mulatságos beszélgetéseket folytatunk esténként. Én mondom a magamét, anyád is, de a kettő egyáltalán nincs összhangban egymással. 
 
Fontosnak tartom, hogy beszélgessek vele. A dolog nem tűnik nehéznek, de mégis az. Nem szükséges más, mint naponta minimum fél óra koncentrált figyelem, aktív hallgatás, néhány jó kérdés, és tényleges érdeklődés - de amikor felcseszik az agyamat napközben, hidd el, ez egyáltalán nem egyszerű. 
 
Körülöttem zajlik az élet, az elmúlt egy hétben rengeteg olyan input ért, ami kihatással lesz a közeljövőmre, és azt gondolom, fejlődtem általuk. A feleségem ezt nem mondhatja el magáról, neki az a sztori, hogy csokis pudingot akart venni, de kávésat sikerült, hogy hányszor ettél, és hogyan, és azon idegesíti magát, hogy van-e teje, és mennyi, mikor sírtál, és hogyan. Számára ez a világ, szörnyű bárdolatlanság volna, ha ezt degradálni merném. 
 
Délutánonként találkozunk, ha jó idő van, akkor a városban, vagy a fagyizóban, sétálunk egyet, közben megbeszéljük a napot. Megkérdezem mi volt veletek, mi volt délelőtt, mikor ettél, mennyit sírtál, mit műveltél, vele mi volt, mit evett, ivott, hogy van a teje, fáj-e valamije, satöbbi. 
 
Aztán jövök én. Ha összejön. Valamelyik nap is meséltem neki arról, mi történt velem, akkor meghallgatott, de ma este amikor megint újságoltam volna mit tapasztaltam, láttam rajta, hogy nagyon nem érdekli. Mondtam pár mondatot, reagált rá valami teljesen mást, valahogy így: 
 
- Találkoztam ma valakivel, akivel ezt, és ezt intéztem, ezt gondolom róla. 
- Nagyon szép ajándékot kaptam ma Zs-től...
- Iszonyú, hogy milyen motiválatlanok, és megkeseredettek ezek az emberek. 
- Finom volt a tegnapi joghurt...
 
Néha úgy érzem, két külön világban élünk napközben. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apaszuletik.blog.hu/api/trackback/id/tr133012475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peto777 2011.06.27. 14:53:03

Hát ha egyszer full kitölti a gyerek a feleséged napjait... Gondolom, most még örül, ha utoléri magát, nemhogy a te dolgaidra is figyeljen.

Itt egy 20 gyerekes család, én ezt az életet nem tudom elképzelni se magamnak, de a cikk érdekes:
www.szabadsag.ro/szabadsag/servlet/szabadsag/template/article,PArticleScreen.vm/id/51719

Megnéztem az Apaképző c.reality-ből 1 részt, és fel fogom venni, mert persze munkaidőben adják:
www.port.hu/apakepzo_dad_camp/pls/fi/films.film_page?i_film_id=115326
Már nyolcadikban kellene tartani ilyen órákat, hogy milyen felelősség egy gyerek, akkor talán valami elkezdene a srácok fejében megragadni. Mondjuk, én semmit nem csináltam volna másképp, gyerekem sincs abból az időből (remélem), de lehet, ez csak szerencse. :)

peto777 2011.06.27. 15:01:18

Ja, nem nyolcadikos koromra gondoltam a gyerekkel, hanem későbbre, ha félreérthető voltam... :)))

IrishOak 2011.06.28. 01:03:29

@peto777:

Jaj már:-) a költői túlzások...

IrishOak 2011.06.28. 01:09:33

Egyébiránt:
a monotonitás csodái, alias: megdöglök de nem is tudok,mert az nem egy könnyű c. magánszám, amit a szülő tesz meg a gyermekért. Most van blog, régen meg volt az emlék, amit elmesélt az aki "egyáltalán" szeretett bennünket. nekem pl. az anyám... aki vigyáz az unokájára is, ha kell.:-)) mert egyáltalán ÉL:D
süti beállítások módosítása